امروز : پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۳
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۲/۳/۶ - ۱۳:۰۴ شناسه خبر : ۱۴۲۹۵

استعفای شهردار جویبار در میانه‌ جلسه استیضاح ! وارش نیوز/ بعد از بالا گرفتن مشاجرات در جلسه‌ی استیضاح‌ ، «محمد‌حسین فقیه» استعفا داد و صحن شورا را ترک کرد.

جلسه استیضاح محمدحسین فقیه شهردار جویبار چهارشنبه ۳ خرداد با مشاجرات و بحث و‌ جدلی که موجب رنجش افکار عمومی مردم این شهر گردید در ساختمان شورای شهر جویبار برگزار شد.

مشاجرات زمانی بالا گرفت که «محمد‌علی بذرافشان» یکی از دو عضو استیضاح کننده ، در پرسشی از فقیه خواسته بود که موضوع شرکتش در انتخابات مجلس شورای اسلامی را روشن کند و بگوید که آیا وی دو‌ هفته‌ی دیگر برای شرکت در انتخابات استعفا خواهد داد یا خیر؟ که فقیه به دلیل شخصی دانستن این پرسش، حاضر به پاسخ دادن به آن نشد و استیضاح کنندگان که از عدم پاسخ ، و طفره رفتن شهردار ، قانع نشده بودند با وی به بحث و جدل پرداختند.

و نهایتا با شدت گرفتن بحث میان شهردار جویبار از یک طرف ، و استیضاح کنندگان از طرف دیگر ، «محمد‌حسین فقیه» با اعلام اینکه شرایطی که استیضاح کنندگان برای وی به وجود آورده‌اند کار را برای وی ناممکن کرده است، استعفای خود را به ریاست شورا تقدیم نمود و در میان غافلگیری «محمد‌علی بذرافشان» و «سید‌مجتبی قائمی» دو عضو در اقلیت شورا که پیش از این امیدی به برکناری شهردار جویبار نداشتند صحن شورای شهر جویبار را ترک کرد!

پس از آن ، اعضای شورای شهر جویبار با قبول این استعفا در جلسه‌ی فوق‌العاده دیگری که شب هنگام برگزار گردید «مجتبی فکری» مسئول حراست شهرداری جویبار را به عنوان سرپرست آن انتخاب کردند.

اکنون پرسش این است که آیا «محمد‌حسین فقیه» به واقع در صدد این بود که برای انتخابات مجلس استعفا دهد ، و با این کار مسئولیت استعفای زودهنگام خود را به دوش دو‌ عضو مخالفش در شورا انداخت؟

خبرنگار : عباس جعفری جویباری

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر