امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۲/۲/۴ - ۱۲:۰۵ شناسه خبر : ۱۴۲۰۵

پیشنهاد افراد موفق برای فعال بودن در ساعات کاری وارش نیوز/ اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در محل کارتان فعال و مفید باشید بهتر است توصیه کارمندان موفق را گوش دهید و به آن عمل کنید.

  بعد از اینکه یک فنجان قهوه می‌نوشید، با همکاران‌تان صحبت می‌کنید و به سراغ چک کردن ایمیل‌های کاری می‌روید؛ یعنی اولین ساعت کاریتان شروع شده است اما به نظر شما چگونه باید کاری کنیم که اول صبح و در همان ساعت اول در ساعت کاری خود مفید کار کنیم و فعال باشیم؟ در این قسمت در این باره توضیح مفصل خواهیم داد.

قبل از کار بهترین صبحانه را بخورید

نباید صبر کنید تا گرسنگی به شما غلبه کند یا این که محل کار برایتان صبحانه آماده بیاورد. باید به جای چک کردن صفحات اجتماعی و یا صحبت کردن با دیگران، اول به به فکر یک صبحانه مقوی باشید.

 

لیست انجام کارهای روزانه را تهیه کنید

اکثر افراد لیست انجام کارهای روزانه خود را به گونه‌ای می‌چینند که کارهای آسان اول باشد. در صورتی که اشتباه میکنید؛ اول باید کارهای سخت را در اولویت قرار دهید تا با انجام دادن‌شان خیالتان راحت شود.

برای خود بازده زمانی مشخص کنید

حتما خودتان را مجبور کنید که در یک بازه زمانی سریع؛ مثلاً ۵۰ دقیقه اول، مقدار زیادی از کارهای‌تان را پیش ببرید و برای هر ۵۰ دقیقه، ۱۰ دقیقه استراحت بگذارید.

کاری را اول انجام دهید که بیشتر فکرتان را درگیر کرده

به جای این که بخواهید در شبکه اجتماعی باشید یا با کسی حرف بزنید، باید به دنبال انجام دادن کاری بروید که بیش از همه ذهن شما را درگیر کرده است.

 

اعلان یا نوتیفیکیشن‌ها را خاموش کنید

وقتی که می‌خواهید صفحات اجتماعی را چک کنید، مغزتان دوپامین ترشح می‌کند و سیستم پاداش دهی فعال می‌شود؛ حتی اگر هیچ محتوای جذابی در صفحه اجتماعی ندیده باشید. همین باعث می‌شود که ذهنتان به هم بریزد؛ پس سعی کنید تا مدتی که کارهای مهم را انجام نداده‌اید، نوتیفیکیشن‌ها را خاموش کنید.

قهوه ننوشید

کافئین راهی مناسب برای بالا نگهداشتن سطح انرژی است؛ اما همان اول صبح از آن استفاده نکنید، بلکه باید در اواسط روز که انرژی تان کمتر است، قهوه را بنوشید.

به صداهای آرامش بخش گوش دهید

هدفون را داخل گوش تان بگذارید تا شما را از حواس پرتی‌ها دور کند؛ اما از آهنگ‌های تند و با ریتم قوی دوری کنید. به صداهایی گوش دهید که مثلاً در اتاق ماساژ برایتان پخش می‌شود یا از صدای طبیعت استفاده کنید.

 

تصویر کلی را برای خودتان یادآوری کنید

قبل از این که بخواهید ریتم روزانه خود را به دست بیاورید، به فکر آن تصویر و هدف کلی باشید که قرار است به آن دست پیدا کنید تا سطح انگیزه‌تان بالاتر برود و هدف‌تان را پیش روی چشم تان داشته باشید.

روی موضوعی خلاقانه کار کنید

به گزارش وب گاه نمناک، هنگام صبح باید سعی کنید تا بخشی از مغز را به کار بگیرید که مربوط به تفکر منطقی است و به افزایش سطح خلاقیت شما کمک می‌کند و باعث می‌شود که ایده‌های خلاقانه‌ای به دست بیاورید.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر