امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۹
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۲/۱/۱۴ - ۱۱:۱۴ شناسه خبر : ۱۴۱۱۱
نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس گلایه کرد
کمبود پزشک متخصص جراحی قلب و ریه در مراکز درمانی آمل وارش نیوز/ نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، از تاخیر در اختصاص سهمیه لازم درتامین پزشکان متخصص جراحی قلب و ریه وبرخی تخصص‌های دیگر در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این شهرستان گلایه کرد.

به گزارشش وارش نیوز به نقل از ایسنا / رضا حاجی پور  گفت: متاسفانه کمبود پزشکان مختصص به خصوص جراحی قلب و ریه و برخی تخصص‌های دیگر در روزهای تعطیل بیشتر احساس می‌شود و بیماران مراجعه کننده و همراهان آنها با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه حجم بالایی از گلایه‌های مردمی درقالب درخواست‌ها و همچنین انتظارات به حق آنها به سمت دفترنماینده مجلس ارسال می‌شود، افزود: البته در چندین مورد درخواست برای اختصاص سهمیه پزشکان متخصص جراحی قلب و ریه به بیمارستان‌های شهرستان به دانشگاه علوم پزشکی مازندران داده شده وهمچنان منتظر حضور پزشکان مربوطه در بیمارستان‌های آمل هستیم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز برای انجام عمل جراحی قلب و ریه و دیگرعمل‌های سخت خوشبختانه در بیمارستان‌های این شهرستان فراهم شده است، تصریح کرد: متاسفانه مشکل فعلی، نبود پزشک وجراح متخصص در شهرستان است.

حاجی پور اضافه کرد: هرچند این مشکل به صورت هفتگی با تیم جراحی که درشهرستان بابل هستند، برطرف می‌شود، اما اختصاص یک روز در هفته برای حجم بالای بیماران مراجعه کننده برای دریافت خدمات دولتی دربیمارستان امام خمینی(ره) جوابگو نیست و انتظار است که دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز هرچه سریعتر دراختصاص سهمیه پزشکان متخصص وحراج قلب و ریه به بیمارستان‌های آمل اقدام کند.

وی یادآورشد: بیمارستان آمل درحال حاضر علاوه بر ارائه خدمات درمانی به بیماران شهرستان آمل به بیماران ارجاعی ومراجعه کننده از شهرهای مرکزی وغرب مازندران نیز خدمات درمانی ارائه می‌کنند وبا توجه به حجم بالای جمعیت حدود یک میلیون نفری این شهرستان‌ها، کمبود پزشک دراین شرایط اصلا منطقی نیست.

در شهرستان ۴۳۰ هزار نفری آمل که دارای ۴ بیمارستان دولتی و یک بیمارستان خصوصی است، بیش از ۸۰۰ تخت درمانی به بیماران خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر