امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۴ شناسه خبر : ۱۴۰۹۷

با مدیری که از او نفرت داریم، چگونه رفتار کنیم؟ وارش نیوز/ یکی از ارکان مهم ایجاد آرامش در محیط کار دانستن راه و روش رفتار با مدیر است به خصوص مدیری که رابطه خوبی با شما ندارد.

  رفتار با مدیر بخشی از موفقیت شما در کار و روابط کاری تان را رقم می زند پس نمی‌تواند اهمیت آن را نادیده گرفت. در این میان روابط و برخوردها متفاوت هستند، گاهی کارمندان رابطه‌ای صمیمی با مدیر خود دارند و گاهی برعکس. اگر شما از مدیر خود نفرت دارید و دوست ندارید که کار خود را از دست بدهید ادامه این مطلب را ملاحظه کنید.

 

روش هایی برای از دست ندادن کار خود 

با توجه به تحقیقات نیمی از کارگران در ایالت متحده به خاطر اینکه از سرپرست خود متنفر بودند کار خود را به سادگی رها کردند. برای اینکه کار خود را از دست ندهید شما مجبورید که یک چشم انداز جدید برای خود درست کنید. اگر شما احساس شبیه این را داشته باشید که مدیری از جهنم دارید حتما به سادگی تمرکز خود را نسبت به کار از دست می‌دهید.

این درست است که شما به هیچ وجه نمی‌توانید رفتارهای طاقت‌فرسای مدیرتان را کنترل کنید ولی در نیمه دیگر شما می‌توانید با این دید به جلو بروید که اصلاً به آنها نباید فکر کنید و حتما این دید تاثیر بسزایی دارد.

اگر شخصی از شخص دیگر براحتی آزرده شود می توان گفت طرف مقابل خود را نمی‌شناسد، یعنی اگر شما از مدیر خود متنفر هستید سعی کنید که وی را بیشتر بشناسید. قبول داریم که این کار را هر کسی نمی‌تواند انجام دهد ولی با این کار ممکن است بینش بیشتری نسبت به مدیر خود دست یابد.

سعی کنید که با مدیر خود به عنوان یک انسان عادی صحبت کنید، نه به عنوان یک انسان که موقعیت شغلی بالاتری نسبت به شما دارد. اگر شما از این نگران هستید که رفتارهای بد مدیر خود غیرقابل تغییر است، باید قبل از اینکه وی بر شما تأثیر بگذارد شما تاثیر خود را بر روی آن بگذارید.

قبل از اینکه عصبانیت خود را برای به مدیر خود نشان دهید سعی کنید که ابتدا با او در مورد نگرانی و دغدغه های‌تان صحبت کنید شاید که این کار به برخورد و موقعیت شغلی‌تان می‌تواند کمک بزرگی کرده باشد ولی به هر حال در منطق بهتر است که هرکاری را با آرامش انجام دهید تا اینکه عصبانیت و جنگ و بحث به خواسته‌های خود برسید.

 

پاسخگو و مسئولیت پذیر باشید

در حقیقت هیچ کس احساس این که به دیگران باید پاسخگو باشد را دوست ندارد در بعضی از موارد به خاطر اینکه از مدیر سرپیچی نشود وی مجبور است تا دیگران را سرزنش کند و برای دیگران عبرت شود. هیچ وقت از اینکه باید پاسخگو باشید آزرده خاطر نشوید. اگر شما با روی خوشی به سوالات مدیر خود پاسخ دهید، در حقیقت شما با این کار به موقعیت شغلی خود کمک کرده اید و به عبارت دیگر کارتان را برای چندین سال تضمین کرده‌اید.

 

یک حامی داشته باشید

به گزارش وب گاه نمناک، اگر شما از مدیر خود متنفر هستید و آزرده خاطر می‌شوید سعی کنید در محل کارتان با همکارانتان خوب باشید، زیرا تنها کسی که فقط می‌توانند بر روی کار و دید شما تاثیر بگذارد مدیر نمی‌باشد بلکه همکارانتان نیز می توانند تاثیر گذار باشند و تجربه خود را به شما منتقل کنند. سعی کنید که با یکی از همکاران با سابقه خود رابطه خوبی را ایجاد کنید.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر