امروز : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۹ شناسه خبر : ۱۴۰۴۲

مجهزترین شهربازی شمال کشور در سیمرغ محمودآباد عید امسال راه‌اندازی می‌شود وارش نیوز/ مدیرعامل سرای گردشگری سیمرغ محمودآباد از بهره‌برداری فاز اول مجهزترین شهربازی شمال کشور در این شهر در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

بابک کلانتری در نشست خبری جمعی از اصحاب رسانه این شهرستان با بیان اینکه با توجه به‌ شرایط سخت اقتصادی امروز واحدهای تجاری، گردشگری و تفریحی به سختی دوام می‌آورند، اظهار کرد: مجتمع تفریحی و تجاری سیمرغ با هدف خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران سال ۹۶ با اخذ مجوزات آن به شکل قانونی فعالیت خود را در دو جهت ساخت تاسیسات تفریحی و سرگرمی و مکان تجاری آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه ساخت مجتمع دارای ۸۰ درصد مشعات و ۲۰ درصد واحدهای تجاری و تفریحی است، افزود: سازه داخلی مجتمع بدون ستون احداث شده و دارای دو طبقه همکف و یک طبقه است که در زمینی به مساحت ۱۲۷۰۰ مترمربع بعد از یک سال و چهار ماه یعنی بعد از ۱۶ ماه ساختمان با ۱۲۷ واحد صد متری احداث شد.

کلانتری با بیان اینکه در فاز اول این مجتمع ۲۰۰ نفر مشغول شده که بعد از تکمیل مجتمع این تعداد به ۳۲۱ نفر با مزایای حقوق کار و بیمه رسید، گفت: طرح ساخت شهربازی نیز به منظور پذیرش گردشگران و ایجاد سرگرمی و تفریح آنها برنامه‌ریزی شده که با گذشت پنج ماه حدود ۸۰ درصد دستگاه‌ها و تجهیزات آن تهیه شده است.

مدیرعامل سرای گردشگری سیمرغ با اعلام اینکه طبق برنامه تابستان ۱۴۰۲ کل مجموعه شهربازی آن به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: اما فاز اول آن با راه‌اندازی ۱۵ دستگاه در اوایل عید شروع به کار می‌کند.

وی مساحت زمین سیمرغ را ۱۸ هزار متر مربع عنوان و مطرح کرد: در فاز اول ۱۵ هزار متر اضافه شده که در برنامه داریم قسمتی از پارکینگ‌ها به شهربازی اختصاص داده شود.

کلانتری با بیان اینکه هم اکنون هفت دستگاه کودک فیریزبی، کشتی صبا، آفتاب مهتاب، تاب اسکای، چهار دستگاه بزرگسال شامل کشتی دزدان دریایی، دستگاه هیولا، ماشین برقی و بولینگ وارد مجتمع و در حال نصب است، تصریح کرد: در مجموع ۹ میلیارد تومان برای نورپردازی هزینه شده که البته با پیش‌بینی ۱۴۵ میلیارد تومان برای شروع کار تاکنون ۱۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: سیمرغ جزو ۵۰ شهربازی کشور قرار می‌گیرد اما تمام تلاش هست تا تمام امکانات گردشگری، تجاری، رفاهی و تفریحی فراهم شود؛ با توجه به اینکه باید در نظر داشت که با افتتاح شهربازی تعداد اشتغال در این مجموعه به ۴۰۰ نفر خواهد رسید.

خبرنگار: کبریا مقدس

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر