امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۰:۵۵ شناسه خبر : ۱۳۹۷۷
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر:
ارتش با اقتدارآفرینی سبب عزت شده است وارش نیوز- فرمانده دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر گفت: ارتش جمهوری اسلامی با عزت و اقتدارآفرینی و خوداتکایی سبب عزت و افتخار شده است.

  امیر دریادار آریا شفقت صبح پنجشنبه در مراسم جشن دهه فجر با گرامیداشت دهه فجر با اظهار اینکه ارتش جمهوری اسلامی ضداستکباری، متدین و وطن دوست بوده و هستند، افزود: همراهی ارتش با ملت ایران منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شده است.

وی با اظهار اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران خطرپذیرکرده وبا معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق و بیعت کردند، افزود: همراهی ارتش جمهوری اسلامی با ملت ایران را در همه عرصه‌ها از جمله پیروزی و پس از آن سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

وی با عنوان اینکه در دوران دفاع مقدس نیز ارتش افتخار دیگری برای نظام مقدس اسلامی رقم زده است، افزود: اکنون نیز نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی با عزت و اقتدارآفرینی و خوداتکایی سبب عزت و افتخار ملت‌های مستضعف جهان شده‌اند.

امیر دریادار شفقت با بیان اینکه تکلیف امروز نیروهای مسلح بسیار سنگین و سخت است، افزود: امروز نعمت استقلال در منطقه و جهان نصیب ما شده است و باید به عنوان سربازان نظام مقدس بتوانیم پرچم آن را به دست صاحب اصلی برسانیم.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر