امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۱/۹/۱۴ - ۱۶:۰۰ شناسه خبر : ۱۳۷۷۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:
بازسازی عتبات عالیات کارنامه درخشان ایران اسلامی است وارش نیوز- نماینده ولی فقیه در مازندران بازسازی عتبات عالیات را از کارنامه های درخشان ایران اسلامی یاد کرد.

 آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر دوشنبه در دیدار مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران، بازسازی عتبات عالیات را از کارنامه‌های درخشان ایران اسلامی بیان کرد و گفت: فرصت‌های خوبی برای همکاری و بهسازی عتبات عالیات فراهم شده است.

وی بالابودن هزینه سفر به عتبات عالیات را از دغدغه‌ها برشمرد و بر لزوم تسهیل سفر زائران به سفرهای عتبات عالیات تاکید کرد و گفت: باید شرایطی فراهم شود تا مردم و علاقمندان به این سفر اعزام شوند زیرا در تلطیف فضای جامعه مؤثر است.

وی با بیان اینکه مازندران در زمینه بازسازی عتبات عالیات تاکنون خوش درخشیده است، افزود: باید این درخشش ادامه یابد زیرا عتبات و اربعین برای ما اهمیت فراوانی دارد.

مرتضی عبادی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران با اظهار اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات مرکز مهم فرهنگی به شمار می‌رود، افزود: همچنین این ستاد پیوندی بین مردم و عتبات ایجاد کرده است.

وی با اظهار اینکه اقدامات جهادی از دیگر شاخه‌های فعالیت به شمار می‌رود، از فعال کردن مواکبی در این بخش خبر داد و گفت: همایش موکب ها و ارائه راهکارهایی برای بهبود وضعیت خدمات دهی در اربعین در استان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر