امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۲
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۱/۹/۵ - ۱۵:۴۰ شناسه خبر : ۱۳۷۳۷
معاون رئیس جمهور:
معیشت مردم خط قرمز دولت است/ برنامه اشتغال فراگیر دولت وارش نیوز- معاون اقتصادی رئیس جمهور معیشت مردم را جزء خطوط قرمز دولت بیان کرد و گفت: کشور با روحیه جهادی در مسیر روبه پیشرفت حرکت می کند.

  محسن رضایی ظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تاکید دولت بر حمایت از بخش خصوصی و مردم شدن اقتصاد افزود: دولت سیزدهم تمام قد در این زمینه تلاش می‌کند.

وی با اظهار اینکه معیشت مردم جز خطوط قرمز دولت به شمار می‌رود، تصریح کرد: دولت برای حمایت از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی برنامه دارد و تلاش کرد با جراحی اقتصادی و اصلاح رویه‌های اشتباه گذشته جامعه به رفاه برسد.

وی تفکر بسیجی را رمز موفقیت کشور بیان کرد و گفت: ایران اسلامی در گذشته با دستان خالی بسیاری از مشکلات را حل کرد و هر جا که تفکر بسیجی و برگرفته از اندیشه ناب حضرت امام باشد، به دستاوردهای ماندگاری خواهیم رسید.

رضایی با بیان اینکه کشور با روحیه جهادی و بسیجی در مسیر درست و رو به پیشرفت در حال حرکت است، افزود: با این تفکر به طور حتم گردنه‌ها و چالش‌های اقتصادی را پشت سر خواهیم گذاشت.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های مهم اقتصادی مازندران اجرای طرح‌های توسعه‌ای و حمایت از تولید را از مهمترین برنامه‌های برای توسعه اقتصادی استان بیان کرد و گفت: همچنین ایجاد اشتغال فراگیر نیز از دیگر برنامه‌های اقتصادی دولت به شمار می‌رود.

آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز با اشاره به ریل گذاری مناسب دولت برای توسعه اشتغال پایدار در کشور و استان گفت: دشمنان در تلاش هستند تا دستاوردها را کوچک جلوه دهند اما توطئه‌های آنان راه به جایی نمی‌برد.

وی با اظهار اینکه مردم استان قدردان تلاش‌های جهادی دولت هستند، گفت: قطعاً برنامه‌های دولت در آینده نزدیک به بار خواهد نشت و مردم از ثمرات آن بهره مند می‌شوند.

وی مرز موفقیت در کشور را اتحاد و همدلی ذکر کرد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر