امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۱/۹/۵ - ۱۵:۲۵ شناسه خبر : ۱۳۷۳۶
معاون اقتصادی رئیس جمهور:
مردمی کردن اقتصاد راهبرد توسعه است وارش نیوز- معاون اقتصادی رئیس جمهور مردمی کردن امور کشور از جمله اقتصاد را راهبرد توسعه برشمرد و گفت: دولت سیزدهم در این راه گام برداشته است.

 محسن رضایی پیش ازظهر شنبه در همایش استادان بسیجی مازندران بسیج را مهمترین تابلو بازگشت به خویشتن ملت ایران اسلامی یاد کرد و گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی با ایجاد تشکیلات بسیج، بازگشت به خودباوری را در ملت ایران نهادینه کرد.

وی با اشاره به اثرات و معجزات بسیار زیاد بسیج در کشور، پیروزی تیم ملی فوتبال ایران را تبریک گفت و افزود: این تیم با روحیه بسیجی و بازگشت به خود توانست در مسابقه پیروز شود.

وی با اشاره به خودباوری ملت ایران در دوران دفاع مقدس و دستاوردهای آن افزود: اکنون ایران اسلامی با خودباوری توان ساخت موشک و پهپاد دارد و این از دستاوردهای دفاع مقدس و بسیج است.

رضایی همچنین به برخی نمایندگان که مشکلات محلی را از تریبون‌ها فریاد می‌زنند، گفت: نمایندگان به جای سخنرانی باید در وزارتخانه‌ها برای رفع مشکلات مردم حضور و تلاش کنند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به گستاخی و دروغ پردازی استکباری جهانی و آمریکایی‌ها گفت: آنان در تلاش هستند تا در جامعه به ایجاد ناامنی بپردازند و برنامه‌های تحریم اقتصادی خود را پیش برند.

وی با اظهار اینکه ملت ایران در مسیر حقانیت و رفع مشکلات تلاش می‌کنند، گفت: دشمنان می‌خواند با ایجاد ناامنی جلوی سرمایه گذاری را در کشور بگیرند از این رو باید به خویشتن خویش برگردیم و در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی کار و تلاش بیشتری داشته باشیم.

معاون اقتصادی رئیس جمهور راه توسعه ایران اسلامی را بهره گیری از تفکر بسیجی وبازگشت به خویشتن خود ذکر کرد و گفت: مردمی کردن امور کشور به ویژه در حوزه اقتصادی مهمترین راهبرد توسعه به شمار می‌رود.

رضایی با اظهار اینکه اقتصاد کشور در گذشته بد برنامه ریزی شد و مردم نبود، گفت: دولت سیزدهم در صدد مردمی کردن اقتصاد بوده و این مسئله برای دشمنان خوشایند نیست و باید از ظرفیت‌های مردمی برای اقتصاد کشور بهره برداری شود.

وی با انتقاد از نگاه سنتی گذشته مبنی براین که نباید واحدهای صنعتی و تولیدی در استان‌های شمالی نظیر مازندران توسعه یابد، گفت: باید واحدهای فرآوری مطابق با زیست بوم در این استان‌ها ایجاد و راه اندازی شود.

رضایی نبود زنجیره ارزش را از جمله مشکلات و سبب جولان دلالان در بازار دانست و گفت: باید برای تکمیل زنجیره تولید تا صادرات برنامه ریزی شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر