امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۱/۸/۷ - ۱۵:۱۷ شناسه خبر : ۱۳۵۲۵
نماینده مردم آمل در مجلس:
برنج در شالیکوبی ها دپو شده است وارش نیوز- نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دپوی برنج در شالیکوبی ها خواستار ورود دولت برای خرید تضمینی محصول از کشاورزان شد.

 

رضا حاجی پور  در حاشیه افتتاح دومین سال معاملات برنج طارم و ورود برنج فجر به بورس با اشاره به نوسانات بازار بورس گفت: یکسری نارضایتی‌هایی در این بازار وجود دارد و برخی از مردم دارایی‌های خود را در آن سرمایه گذاری کردند ولی بعد از یک سال تا دو سال دارایی آنها کاهش یافت و ضرر کردند.

وی با اشاره نارضایتی از بازار بورس خواستار تدبیر دولت در این زمینه شد و گفت: برای آنکه کشاورز از تولید محصول اطمینان خاطر داشته باشد در مرکز برنج، محصول از طریق بورس عرضه می‌شود و در فروش آن نیز دارای پشتوانه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام شالیکوبی های استان پر از برنج است از وزارت جهاد کشاورزی و صمت خواست تا برای خرید برنج ورود پیدا کنند و گفت: اگر قرار است برنجکاران را حمایت کنیم باید محصولات کشاورزان را که در کارخانه‌ها باقی مانده است، خریداری کنند.

حاجی پور درباره ممنوعیت واردات برنج درفصل برداشت گفت: در حوزه تولید امسال با رشد ۵۰۰ هزار تنی روبرو بودیم اما شاهد واردات و دپوی برنج هستیم و عرضه آن باید مطابق با نیازها باشد و توزیع آن باید مدیریت شده باشد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر