امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۱/۷/۲۳ - ۱۷:۲۲ شناسه خبر : ۱۳۴۲۶
معاون حقوقی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:
ضرورت تجدید نظر در شبکه سازی ها/ برنامه ها را مردمی کنیم وارش نیوز- معاون حقوقی و امور استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر ضرورت تجدید نظر در شبکه سازی ها، روش ها و برنامه ریزی ها برای جذب جوانان تاکید کرد.

  حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری ظهر شنبه در آئین تودیع معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مازندران، سردار سلیمانی را الگوی فرزانه و تربیت یافته مکتب اسلامی دانست و گفت: این سردار شهید در اخلاق، جهاد، تدبیر و سیاست، مهربانی و مودت سرآمده بوده است.

وی بااظهار اینکه مازندران استانی حاصلخیز در بعد نیروی انسانی به شمار می‌رود، گفت: علمای فرزانه زیادی در استان مازندران زیست کردند و علمای زیادی نیز در استان حضور دارند و مردم استان در تدین و ولایتمداری در کشور سرآمد هستند.

وی با عنوان اینکه جریان قدیم و کهن مومنانه در مازندران جزو سرمایه‌ها محسوب می‌شود، گفت: متأسفانه در زمان حاضر نیز برخی‌ها نور و نورانیت را نمی‌توانند ببینند و در جامعه اسلامی ایران شیعی، اگر کسی ظلمانی شود باید غصه خوریم.

حجت الاسلام عرب انصاری فعال‌ترین روز را در ایران اسلامی، روز عاشورا برشمرد و گفت: در این روز همه مردم از مذاهب مختلف به عزای حسینی مشغول هستند و در چنین کشوری اگر کسی دچار ظلمت شد، باید غصه خورد.

معاون حقوقی و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه فتنه اخیر ما را غصه دار می‌کند، گفت: دشمن جوانان را به سمت خود می‌کشد و اگر دست این جوان را نگیریم، رها می‌شود.

وی با تاکید براین که باید برای مسجدی شدن و امام حسینی شدن جوانان برنامه ریزی کنیم، گفت: ما به برکت خون‌های مطهر شهیدان دارای امنیت هستیم و به نظر می‌رسد در روش‌ها و برنامه ریزی ها و نوع ارتباط سازی، شبکه بندی باید تجدید نظیر داشته باشیم.

وی مردم را اصل و معیار دانست و گفت: ما باید به سمت مردم برویم زیرا درد ما و مردم مشترک است.

حجت الاسلام عرب انصاری با تاکیدبر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نباید در برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌ها خلاصه شود، مردمی کردن برنامه‌ها را لازم دانست.

لزوم تدوین سند تحول بنیادین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

نماینده ولی فقیه در مازندران سپردن مسئولیت به جوان‌ترها نشانه شخصیت و کرامت دانست و گفت: امیدواریم شاهد سند تحول بنیادین در زمینه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باشیم.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ضمن تقدیر از حجت الاسلام یوسف پور به مراتب تدین، تعهد و مسئولیت‌پذیری وی اشاره و اظهار کرد: سپردن مسئولیت به جوان‌ترها نشانه شخصیت و کرامت دانست و از حجت الاسلام یوسف پور خواست تا ضمن هدایت و راهنمایی رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، همراهش باشد و گفت: حجت الاسلام اصغری فردی شایسته هستند که آینده درخشانی خواهند داشت و می‌تواند تحول‌آفرین باشد و امیدواریم شاهد سند تحول بنیادین در زمینه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باشیم.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: در حکم انتصاب حجت الاسلام اصغری نکات خوبی بیان شده که امیدواریم مدنظر رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران باشد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر