امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۸/۳۰ - ۱۵:۳۴ شناسه خبر : ۱۲۰۹۷

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان مازندران به مناسبت هفته بسیج فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی هفته بسیج را به ملت شریف ایران اسلامی، بسیجیان و تلاشگران عرصه علم، ایثار و سازندگی تبریک گفت.


 در متن پیام سردار مرتضی میرزایی آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج یکی از برکات انقلاب و از پدیده های بسیار شگفت آور انقلاب اسلامی است که امام خمینی(ره) با دید الهی خود و با حکمتی که خدای متعال به او ارزانی کرده بود، برای کشور و ملت و انقلاب ما به یادگار گذاشت.
5 آذر ماه سال 58 سالروز فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل ارتش بیست میلونی که زمینه ساز تشکیل سازمانی مردمی وپر افتخار وحماسه ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است بر همگان مبارک باد.
فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) در تاسیس بسیج باعث شد که جوانان با ایمان وپر شور این آب وخاک با تمام وجود وبا رشادتهای وصف ناپذیر در دفاع از میهن اسلامی تمامی سختی ها وناملایمات را به جان خریده وبا شجاعتی بی نظیر در مقابل تهاجم نظامی استکبار جهانی در طول هشت سال دفاع مقدس با فدا نمودن با ارزش ترین موهبت الهی خود که همان جان خود می باشد صفحه بی بدیلی را در تاریخ سراسر افتخار اسلام وکشور رقم زنند که این شجره طیبه تا به امروز با جوانان برومندش پله های پر افتخار علم و فناوری را در تمامی عرصه ها از جمله قله های پر افتخار دانش هسته ای را فتح نمودند که سر بلندی وسرافرازی ملت بزرگ ایران را در بر داشته وهمچنان دارد .
هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش ها و روحیه بسیجی در آحاد ملت، مخصوصاً جوانان پرشور و مدافعان عاشقی است که صادقانه برای آبادانی کشور تلاش کردند و در این راه حتی از نثار جان خود نیز دریغ نکردند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته گرامیداشت مقام بسیج و بسیجی را حضور بسیجیان دریادل و همکاران محترم تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند قادر و متعال عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص را مسئلت می نمایم.
فرمانده انتظامی استان مازندران
سرتیپ دوم پاسدار  مرتضی میرزایی

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر