امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۸/۴ - ۰۹:۰۸ شناسه خبر : ۱۱۷۰۵

هیچ آموزشی جایگزین آموزش حضوری نمی‌شود ​ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران در بازدید از مدارس بابلسر و همچنین در جمع مدیران متوسطه اول، دوم، فنی و حرفه‌ای و کاردانش شهرستان برگزاری کلاس‌های درس به صورت حضوری را اولویت آموزش و پرورش دانست.

«علی دهقان»  با همراهی دراسرایی رئیس اداره متوسطه و کاظمی رئیس اداره فنی و حرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش مازندران از روند برگزاری کلاس‌های درس به صورت مجازی و حضوری در بابلسر در قالب تیم‌های جداگانه بازدید به عمل آورد.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۷۵ درصد دانش‌آموزان دز اول واکسن را دریافت کردند و شرایط جامعه مطلوب است، گفت: آموزش و پرورش مجری تصمیمات ستاد ملی کرونا است. از این‌رو شرایط جامعه را ارزیابی و در صورت وجود شرایط مطلوب در جامعه تلاش می‌کند تا به سمت آموزش حضوری حرکت کرده و کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار شود.

 

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در سال گذشته آموزش استمرار داشت اما کیفیت آموزش حضوری را نداشت، افزود: ارتقاء یادگیری و یادگیری با کیفیت یکی از شعارهای مهم ما در پروژه مهر امسال است. مدیران مدارس با کمک ارکان اجرایی مدارس بر فرآیند یاددهی و یادگیری نظارت داشته باشند تا آموزش منجر به یادگیری محقق شود.

 

دهقان همچنین تصریح کرد: اگر دانش‌آموزی به هر دلیلی آموزش را رها کرد باید از سوی مدیران مدارس مورد پیگیری قرار گیرد. هدایت دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل یا ترک تحصیل کنندگان باید به عنوان دغدغه اصلی مدیران و ارکان اجرایی مدارس باشد.

پ/

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر