امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۵
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۸/۳ - ۰۹:۴۸ شناسه خبر : ۱۱۶۹۵
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران خبر داد:
آغاز به کار دومین سال فعالیت یاریگران زندگی در مازندران معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از آغاز به کار دومین سال فعالیت یاریگران زندگی در این استان خبر داد

«محمد شعبانی» در نشست تخصصی تیم دبیرخانه جشنواره تجارب برتر مشاوره ای که صبح امروز با حضور محمد مصطفوی معاون اداره کل امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن تولد پیامبر اسلام(ص) گفت: تولد این پیامبر نور و رحمت تمام معادلات دنیا را تغییر داده و مسیر جدید در تاریخ ایجاد کرد.

وی در ادامه با قدردانی از تیم مشاوره و مراقبت‌های اداره کل آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: این تیم در برگزاری جشنواره های همیار مشاور و تجربیات برتر مشاوره ای عملکرد بسیار خوبی داشت که از آن جمله می توان به انسجام بخشی امور و برگزاری کارگاههای ویژه برای ترییت مدرسان میانی برای مشاوره اولیا و دانش‌آموزان اشاره کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: با تلاش تیم معاونت پرورشی توانستیم رویکردهای پروژه مهر را تغییر داده و جنبه تربیتی آن را پررنگ کنیم.در همین راستا شعار پروژه مهر مازندران حول محور پرورشی و تربیتی تعریف شد.

وی از آغاز به کار دومین سال فعالیت یاریگران زندگی در استان مازندران خبر داده و گفت: در سال جاری قصد داریم تا این فعالیت را در سطح 2000 مدرسه استان گسترش دهیم.در ساماندهی نیروهای انسانی در حوزه مشاوره نیز بسیار حساس و دقیق بودیم.

شعبانی ضمن تقدیر از وزارت آموزش و پرورش به علت نقشهایی که به آموزش و پرورش مازندران در برگزاری جشنواره های مختلف واگذار شده، تصریح کرد: جشنواره های لاله های روشن، همیار مشاور، تجارب برتر تربیتی و ... را به شکلی برگزار کردیم که پویایی را در عملکرد این جشنواره ها می توان مشاهده کرد، و در همین راستا نیاز به حمایت جدی داریم.

وی ابراز امیدواری کرد: در برگزاری سومین جشنواره همیار مشاور به دبیری استان مازندران تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم بست تا با قدرت اجرایی شود.و رویکرد ما درگیر کردن جامعه بیشتری از مشاوران و دانش‌آموزان در این جشنواره است.از همین رو کانالی را با عنوان همیار مشاور در دوگروه پسران و دختران ایجاد کرده و اقدامات خوبی در زمینه دانش‌افزایی و توانمندسازی انجام دادیم.

این مقام مسئول استانی از شکل گیری مدلهای جدیدی در برگزاری جشنواره های این حوزه خبر داده و گفت: لازم است تا به سمت گفتمان سازی پیش برویم و یکی از رویکردهای ما به نمایش گذاشتن آثار و استفاده از ظرفیت اساتید برتر دانشگاه در خصوص تحلیل و گفتگو در رابطه با آثار به نمایش گذاشته شده هستیم تا هم دانش‌افزایی صورت پذیرد و هم انگیزه ها برای حرکت و پویایی مشاوران بیشتر شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه فضای مجازی به شناسایی استعدادهای جدید در حوزه های مختلف کمک کرده است، خاطرنشان کرد: به دلیل تغییر رویکردهای جشنواره تجارب برتر مشاوره ای ، مهلت ارسال آثار را تمدید کرده ایم که به زودی اطلاع رسانی های لازم نیز انجام خواهد شد.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر