امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۶
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۰/۷/۲۶ - ۱۴:۳۲ شناسه خبر : ۱۱۶۳۰

لزوم تقویت حضور بانوان در هیات ورزش های دانشگاهی مازندران جلسه اعضای هیات ورزش های دانشگاهی استان مازندران با حضور دکتر ذبیحی رئیس هیات، حسینی سیاهدشتی‌ و خانم دکتر خاتمی نواب روسای هیات، داداشلو و مهندس موسوی دبیر و روابط عمومی هیات و با حضور روسای هیات های شهرستانی و روسای انجمن ها در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور با محوریت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

در این جلسه دکتر ذبیحی، رئیس هیات ورزش‌های دانشگاهی استان مازندران، با تمجید از مشارکت اعضا بر هم‌افزایی امکانات و ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های ورزشی در هیأت استان مازندران تأکید کرد و خواستار ارائه برنامه هدفمند در هفته تربیت بدنی شد.
وی با اشاره به جمعیت قابل توجه دانشجویی در استان مازندران، موفقیت این مجموعه را در گرو همکاری مشترک  در برنامه‌ریزی و هماهنگی فعالیت‌ها دانست.
خانم خاتمی نایب رئیس هیات، نیز در این جلسه با اظهار مسرت از حضور در جمع اعضای هیات، برای هرگونه همکاری با هیات های شهرستانی و انجمن ها اعلام آمادگی کرد و اظهار کرد: هیات ها و انجمن ها بخش بانوان خود را تقویت کنند.
وی افزود : نگاه ویژه ای به بخش ورزش دانشجویی بانوان داریم و با توجه به جامعه آماری بالای دختران دانشجو انتظار میرود ورزش دانشجویی دختران نیز در تمام شهرها تقویت شود.
خاتمی خواستار برنامه ریزی دقیق هیات ها و انجمن ها شد و افزود : هیات های شهرستانی و انجمن های ما باید تقویم ورزشی و برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت خود را مشخص کنند و طبق برنامه اهداف را دنبال و اجرایی کنند.
علی داداشلو دبیر هیات نیز خواستار برنامه ریزی دقیق هیات ها و انجمن ها شد و گفت : شهرستان ها و انجمن ها برای موفقیت باید برنامه های خود را ارائه دهند.
وی خواستار توجه ویژه به بخش آموزش شد و افزود: اساس کار هیات ورزش های دانشگاهی بر آموزش است و هیات ها و انجمن ها آموزش را جدی بگیرند.
در ادامه جلسه روسای هیات های شهرستانی و روسای انجمن ها بابت مشارکت در هیات ورزش های دانشگاهی، به تشریح گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های خود در شش ماه اول سال پرداخت.
ارائه برنامه‌های ورزشی هیأت از جمله برگزاری مسابقات ورزشی غیرحضوری متناسب با شرایط فعلی جامعه به لحاظ شیوع بیماری کرونا از جمله موارد اشاره شده توسط رئیس هیأت مجمع بود.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر