امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۰/۶/۲ - ۱۴:۵۴ شناسه خبر : ۱۱۴۰۱

افتتاح ۳۸۸ پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۴۷ طرح در هفته دولت در مازندران مازندران-وارش نیوز/ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، گفت: همزمان با هفته دولت ۳۸۸ طرح عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در استان با اعتباری بالغ بر ۲۰۵۵ میلیارد تومان در مازندران به بهره‌ برداری می‌رسد. ‎

 

مهدی رازجویان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۳۸۸ طرح عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در استان با اعتباری بالغ بر ۲۰۵۵ میلیارد تومان در مازندران به بهره‌ برداری می‌رسد و کلنگ ۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان در استان به زمین زده می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران مجموعه هزینه این پروژه ها و طرح ها را ۲۲۳۷ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی پروژه های افتتاحی شامل طرح های اشتغالزای تولیدی و صنعتی را ۵۶ پروژه با هزینه ۶۰۷ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷۲۸ نفر پس از بهره برداری اعلام کرد و بیان کرد: همچنین در این حوزه، ۱۰۶ طرح و پروژه عمرانی و خدماتی با هزینه ۳۶۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۳۲۹ نفر در حین اجرا می باشد.

رازجویان، یادآور شد: ۴۷ طرح عمرانی، زیرساختی و اقتصادی نیز در مازندران با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان در هفته دولت کلنگ زنی می شود.

معاون استاندار، طرح ها و پروژه های عمران شهری را ۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۴۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان نیز در حوزه عمران روستایی است.

وی اجرای ۵۳ پروژه، اجرای طرح هادی روستایی و مسکن محرومین با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان و افتتاح ۱۴۱ هزارمین واحد طرح ویژه مسکن روستایی و چندین پروژه بهسازی راه روستایی با اعتبار ۱۷.۸ میلیارد تومان را از دیگر پروژه های این هفته اعلام کرد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر