امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۰/۶/۲ - ۱۴:۴۷ شناسه خبر : ۱۱۴۰۰
فرمانده سپاه نینوا خبرداد
همکاری سپاه با کادر بهداشتی در ۱۷ مرکز واکسیناسیون گلستان گلستان- وارش نیوز/ فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: مأموریت اصلی ما در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون گسترده مردم است.


سردار علی ملک شاهکوهی اظهار کرد: سپاه و بسیج جزو مردمی‌ترین نهادهای شکل‌گرفته از دل انقلاب است و هر جا زندگی مردم دچار مشکل شد سپاه و بسیج در کنار مردم بودند که حضور ما در مبارزه با کرونا بر همین اساس است.

وی بیان کرد: طرح شهید سلیمانی در مرحله اول در قالب ۳ تیم نظارتی، مراقبتی و حمایتی با هدف غربالگری و کنترل شیوع ویروس انجام گرفت.

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد: در مرحله دوم طرح مأموریت اصلی ما، کمک به دانشگاه علوم پزشکی در واکسیناسیون گسترده مردم است و پایگاه‌های مقاومت بسیج را تا سطح روستاها برای نظارت بر محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌ها پای‌کار آورده‌ایم.

ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه ۴ مرکز واکسیناسیون طی روزهای گذشته توسط سپاه نینوا در ۴ شهرستان ایجاد شده است، گفت: در حال حاضر در ۱۷ مرکز واکسیناسیون در کنار دانشگاه علوم پزشکی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی با معاونت بهداشت و درمان نیروی زمینی سپاه ۱۰۰ نفر کادر درمان وارد استان شدند تا کمک حال کادر درمان ما باشند و ۵۰۰ بسیجی در سطح استان نیز هم پای پرستاران ما در حال خدمت‌رسانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از بسیج گلستان، ملک شاهکوهی گفت: لازم میدانم از همه هیئت‌های مذهبی و سوگواران عزای سیدالشهدا (ع) که در دهه اول محرم به نحو احسن پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند، تشکر کنم.

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر