امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۰/۵/۳۰ - ۱۵:۲۱ شناسه خبر : ۱۱۳۳۶
فرمانده نیروی زمینی ارتش
طرح سپهبد های اخلاص برای کمک به درمان کرونا به اجرا در آمد رشت _ وارش نیوز/ فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیروی زمینی ارتش طرح سپهبدهای اخلاص گرامیداشت شهیدان نامجو، قرنی، صیاد شیرازی و سلیمانی را با شروع موج جدید کرونا به منظور کمک به درمان کرونا در کشور به مورد اجرا درآورد.

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز شنبه در آیین افتتاح بیمارستان دائمی پیشرفته تنفسی "شهید سرلشکر موسی نامجو " نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: استانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور خواسته هایشان را به ستاد ملی کرونا منعکس کرده و از این ستاد به قرارگاه ارائه و از این طریق به بنده اعلام می شود.

وی با تشریح اقدامات این طرح بیان داشت:بیماریابی یکی از برنامه های این طرح است تا از این طریق تا آنجا که ممکن است زنجیره انتقال ویروس کم شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ایجاد نقاهتگاه های پیش و پسا بیمارستانی، ساخت بیمارستان ها و ارایه تجهیزات و ایجاد پست های واکسیناسیون از دیگر اقدامات نیروی زمینی ارتش است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در رکاب فرمانده معظم کل قوا ماموریت بالابردن قدرت دفاعی به منظور دفاع از میهن اسلامی، تمامیت ارضی و استقلال کشور و تولید امنیت را بر عهده دارد.

امیر سرتیپ حیدری اظهار داشت: ارتش و سپاه دو بازوی محکم رهبری است و نگاه اینست که ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی است و تفاوتی در ماموریت های ما نیست.

استاندار گیلان نیز در این مراسم در سخنانی با اشاره به دشواری های بیماری کووید ١٩ گفت: این بیماری یک پاندمی جهانی بوده که کشورهای مختلف با ابزارهای مختلف به مقابله به این بیماری پرداخته اند.

ارسلان زارع اظهار داشت: آنچه که زیبایی های ارزشمند و مانایی در کشور ما در تاریخ به ثبت رساند همت، عزم همگانی، روحیه برادری و مهربانی است.

وی با بیان اینکه با شیوع کرونا همه ارکان نظام از جمله نیروهای مسلح، بسیج، سپاه و ارتش در کنار کادر فداکار درمان، بهداشت و سلامت بوده و هستند، افزود: اگر این همکاری ها، تلاش ها و همدلی ها نبود حتما آسیب ها و مشکلات بیشتر می شد.

بیمارستان مجهز و پیشرفته تنفسی به نام" سرلشکر شهید سید موسی نامجو"  توسط نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز "شنبه " در محوطه مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت افتتاح شد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر