امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۵/۲۶ - ۱۰:۰۰ شناسه خبر : ۱۱۳۰۲

سفری که سفر آخرت است مازندران- وارش نیوز/ کرونا همچنان جولان می دهد اما مردم همچنان توشه سفر می بندند که انشالله سفر آخرت نباشد. با این حجم از مبتلایان کرونا، نبودن جا در بیمارستان ها و کمبود دارو، باوجود رسانه‌ای شدن این همه موارد به مردم و تاکید مسوولان بر سفر ممنوع! اما بازهم عده ای دست از سفر نمی کشند و گویی با سفر عهد اخوت بسته اند که در هیچ شرایطی ترک نشود.


اما سفر حال مقطعی شما را شاید خوب کند اما یادمان نرود که قرار است سالها در کنار عزیزانمان به سفر برویم شاید عده ای مقاوت بدنی بالایی داشته باشند ولی قطعا شامل حال همه نیست و در سفر با سوش پر سرایت دلتا کرونا ناقل خواهیم بود و افراد بیشتری درگیر خواهند شد.
 
اما در این میان برخی کارشناسان معتقدند مسئله تزریق واکسن در این شرایط اپیدمی باید قطع می‌شد زیرا افزایش مبتلایان را به همراه داشته و اینگونه ما هنوز به قله پیک نرسیدیم و در صورت تداوم امار فوتی ها افزایشی خواهد بود حال انکه چقدر این حرف درست است نیازمند بررسی مسوولان است.  

همچنین واکسیناسیون با زدن یک دوز واکسن ایمنی ایجاد نمی کندو از رعایت پروتکلها هم چندان خبری نیست به طوریکه موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران امار زدن‌ماسک را ۵۰ درصدی اعلام کرده است.


مردم هم در فضای مجازی به عده ای که به مسافرت رفته اند و به عملکرد مسولان  انتقاد کرده و گفته اند"کو گوش شنوا. تردد را غیر منتظره کنید یک هفته دیگه تردد بین استانی به جز البرزبین و تهران را تمدید کنید که مسافران گرام مجبور شن بی خودرو برگردند و درس عبرتی شه براشون. فایده نداره تاریخ اعلام می کنن از فلان تاریخ تا فلان تاریخ ممنوع! خب طرف چند ساعت زودتر می ره چند ساعت دیرتر میاد به ریش هممون می خنده".

 

رییس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا در استان مازندران از مردم تقاضا کرد تا به طور جدی از سفر پرهیز کنند.

در این راستا غلامرضا شریعتی در مصاحبه‌ای با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا در استان های شمالی، بیان کرد: متاسفانه در استان های شمالی ریسک مرگ بالا رفته و در همه نقاط استان کرونا شیوع پیدا کرده است. اینکه مسافران وارد استان شوند و سالم خارج شوند، احتمالش بسیار پایین است. امروز تمام بیمارستان های استان و حتی راهروهای آن پر از بیماران کرونایی است.
وی در ادامه اظهار کرد: وضعیت شیوع بیماری از حد تصور خارج است و شرایط کرونا بسیار در استان های شمالی به ویژه مازندران بحرانی است. از تمام مردم استدعا می کنیم که به طور جدی از سفر به استان های شمالی پرهیز کنند. هیچ اطمینانی وجود ندارد که سالم از سفر بازگردند.
نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز دیگر مشکل بیمارستان های استان از دارو و درمان نیز گذشته و ما حتی کمبود اکسیژن نیز داریم، مردم برای حفظ جان خودشان از رفتن به سفر پرهیز کنند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر