امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۷/۴/۲ - ۱۳:۵۲ شناسه خبر : ۱۱۳۰
مسئول گروه جهادی علویون دانشگاه بابلسر مازندران خبر داد
آبرسانی گروه جهادی از دل کوه به یک روستای ۳۵ خانواری مسئول گروه جهادی علویون دانشگاه بابلسر مازندران گفت: امسال فعالیت عمرانی گروه جهادی علویون آبرسانی به یک روستای ۳۵ خانواری منطقه بندپی شرقی روستای زریجا و ساخت آشپزخانه روستای میرملک است

وارش نیوز: مسئول گروه جهادی علویون بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران با بیان اینکه این گروه جهادی طبق سال های گذشته اردو جهادی تابستان را در منطقه بندپی شرقی بابل و منطقه بالاپشت کوه ساری شروع می کند، اظهار کرد: در این مناطق به  فعالیت های عمرانی و آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، درمانی و عمرانی مشغول می شویم.

صالحی در مورد زمان برگزاری اردوی گروه جهادی علویون بیان کرد: زمان اردو برادران از 15 تیر تا 27 تیرماه و خواهران نیز در دو بازه زمانی ده روزه در روستاهای اوروست مالخواست و کردمیر است.

وی در ادامه تصریح کرد: فعالیت عمرانی گروه جهادی علویون  آبرسانی به یک روستای 35 خانواری منطقه بندپی شرقی روستای زریجا و ساخت آشپزخانه روستای میرملک است.

مسئول گروه جهادی علویون دانشگاه مازندران یادآورشد: فعالیت فرهنگی آموزشی درمانی برادران در روستاهای زریجا و میرملک انجام و فعالیت فرهنگی، اموزشی، بهداشتی و درمانی خواهران نیز در روستاهای مالخواست و اوروست و کردمیر صورت می پدیرد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر