امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۲
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۰/۵/۲۶ - ۰۸:۰۹ شناسه خبر : ۱۱۲۹۴
عضو هیات رئیسه مجلس:
کابینه پیشنهادی دولت جدید برای تحول آفرینی انسجام دارد مازندران - وارش نیوز/ عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در همگرایی با دولت جدید برای حل مشکلات اساسی کشور با نگاه مثبت به اکثریت کابینه رای خواهد داد.

 علی کریمی فیروزجایی افزود: این مسئله نافی نقش نظارتی و بررسی های کارشناسی مجلس نیست بلکه به معنای همسویی با دولت در حل تنگناهای محوری است.
دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور ادامه داد: دولت جدید باید با انرژی قوی برای حل چالش های کنونی کشور گام بردارد و مجلس نیز به این روند کمک خواهد کرد.
نماینده مردم بابل با اشاره به کابینه پیشنهادی رییس جمهور به مجلس خاطرنشان کرد: چیدمان کابینه پیشنهادی در نگاه اول از کارآمدی و انسجام درونی برای تحول آفرینی و پویایی برخوردار است.
عضو خانه ملت گفت: با توجه به فضای کنونی مجلس کار برای ۳یا ۴نفر از وزیران پیشنهادی سخت است که رای آوری آنها بستگی به نوع دفاع خودشان و رییس جمهور در صحن علنی دارد.
وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس در بررسی کابینه به توانمندی، شایسته سالاری و تخصص و کارنامه وزیران پیشنهادی توجه دارند.
عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم با تاکید بر انباشت مشکلات اساسی کشور بویژه در حوزه اقتصاد و فرهنگ افزود: برنامه محوری در بررسی وزرای پیشنهادی حوزه اقتصاد اولویت نخست است.
کریمی فیروزجایی با اشاره به عزم مجلس برای نهایی کردن ترکیب کابینه دولت سیزدهم افزود: مجلس با بکارگیری تمامی ظرفیت و بصورت دو یا سه شیفت تکلیف کابینه را نهایی می کند.
این نماینده مجلس گفت: شرایط کشور می طلبد دولت جدید هرچه سریعتر حرکت خود را برای اصلاح امور آغاز کند.
دبیر هیات رئیسه مجلس یازدهم با تأکید بر ضرورت همگرایی و وحدت نظر مجلس و دولت سیزدهم برای رفع مشکلات کشور گفت: مجلس و دولت در تراز انقلاب سیزدهم، درک درست و مفاهمه اصولی پیرامون مشکلات و اولویتهای اساسی کشور دارند.
کریمی فیروزجایی تصریح کرد: مهمترین ویژگی دولت جدید اعتماد به توانمندی داخلی و راهبرد حل المسائلی در رفع چالش های عمده کشوراست.
نماینده مجلس اظهار کرد: طرح های توسعه ای مجلس و دولت باید با پیوست فرهنگی و حمایت مردم همراه باشد.

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر