امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۴/۲۲ - ۰۸:۲۳ شناسه خبر : ۱۱۱۶۴

استانداری مازندران و بازار داغ شایعات! مازندران- وارش نیوز/ طی هفته‌های اخیر مسائلی درباره تعدادی از مدیران مازندران در فضای مجازی مطرح شده و برخی تخلفات رخ داده نیز به طور مستقیم با انتشار عکس‌نوشته‌ها یا ویدئوهایی به بعضی از مدیران استان نسبت داده شد.

در این میان لیست هایی هم از اشتغال اعضای خانواده استاندار مازندران در بطن استانداری و شهرداری ها منتشر شده که  موجب جبهه گیری های مختلف شده است اما در این میان استاندار مازندران در جلسه شورای برنامه ریزی به این اظهارات واکنش نشان داده است.
استاندار مازندران گفته یک بخش از دلایل عقب ماندگی در استان همین بحث های انحرافی است که این منجر به واگرایی در استان شده و به شدت به توسعه اسیب می رساند.
وی گفته در مدت استانداری ام در خیلی از مواقع از حقوق خودم گذروسکوت کردم .بر این باورم  اگر یک طرف این دعواها بایستم و به این اخبار کذب و حرف های بی اساس پاسخ بدهم چقدر زمان دارم که برای مردم کار کنم.
حسین زادگان ادامه داده اصولا این اخبار یا از ناآگاهی افراد نشات می گیرد و یا آگااهانه از سوی بعضی افراد چون اواخر کار دولت است منتشر می شود؛من نه علاقمندم و نه وقت دارم که به این بحث های انحرافی و کذب پاسخ بدهم.نکته ای که این افراد نااگاه و مغرض از ان غافل هستند اسیب وارد کاردن به جایگاه حقوقی استانداراست.

وی افزوده تغییر دولت و دولتمردان امری طبیعی است؛  افراد جدید باید در همین جایگاه هایی که امروز کمر به تخریب نا جوانمردانه آن بسته اند کار کنند.جایگاهی که در این چند سال با مشکلات عدیده و کم نظیری که سابقه نداشت اداره شد و با مردم همراهی کرد.

استاندار مازندران با بیان این که قصد ورود به این مباحث را نداشتم افزوده تاکید من بر این موضوع است که توهین و تخریب فقط از ان دولت نیست و اگر قبح این ماجرا شکسته شود هیچ یک از ارکان و مسولان در هر قوا و قامتی از ان درامان نخواهند بود.
با اتهامات بی پایه و اساس و سخیف  مردم را نسبت به حاکمیت و نظام بدبین نکنیم و بین مردم و نظام فاصله ایجاد نکنیم.

 وی تاکید کرده در دوران مدیریت در مسند استاندار هیچ گونه خط قرمزی در برخورد با افراد متخلف در حوزه های اجرایی نداشته و ندارم.
هیچ گونه توصیه برای مدیرانی که تخلف کرده اند با هیچ نهادی نداشته ام که مانع برخورد با آنان شوم.
هر مدیری در حوزه اختیاراتش ممکن است خطا کند و این مدیر می تواند از دستگاه اجرایی، مجلس  ویا از دستگاه قضا باشد .
وی افزوده مشخص است این تخریب های هدفمند و سازمان یافته برای استانی که در این مدت حاشیه نداشته، همگرایی استان را نشانه گرفته است.
در این میان عباس مهدوی مدیر کل رابط عمومی استانداری مازندران هم گفته استاندار نیز همیشه اعلام کرد که با این تخلفات باید با جدیت برخورد شود. حتی در جلسات خصوصی اظهارات تندتر و صریح‌تری نسبت به این موضوع داشت و معتقد است کسانی که در دستگاه‌های حاکمیتی، امنیتی، نظارتی و دولتی تخلف می‌کنند باید با جدیت بیشتری محاکمه شوند و موشکافانه‌تر با آن‌ها برخورد شود ، اما هیاهو و ربط دادن یک پرونده که در حال بررسی است به مدیر ارشد استان، پیامدی جز ضعیف کردن جایگاه مدیریتی در مازندران ندارد.
باید گفت حال تا چه میزان این شایعات و جهت گیری ها درست است باید از ابتدای دولت بررسی می شد و اگر هم تخلفی صورت گرفته بود باید به گوش مردم می رسید و با آن برخورد می شد اما حال که به انتهای عمر این دولت نزدیک می شویم این هیاهوها جز خارج شدن مدار استانداری از توجه به حل مشکلات استان ندارد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر