امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۰/۱/۱۱ - ۱۴:۵۶ شناسه خبر : ۹۷۶۸

آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد به برکت وقف در قائمشهر وارش نیوز/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر گفت: به برکت موقوفات شهرستان قائمشهر ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد از بند زندان رهایی یافته و به جمع خانواده بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، علی فتحی در گفت و گویی با اشاره به برگزاری رزمایش مومنانه توسط اداره اوقاف و امور خیریه قائمشهر، اظهار کرد:به همت اداره اوقاف این شهرستان در سالروز ولادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) و از محل عوائد موقوفات شهرستان تعداد۲۰۰سبد کالا به ارزش هر سبد۳ میلیون ریال  بین نیازمندان توزیع شد.
وی افزود: همچنین در این مراسم تعدادی جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان توزیع شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر بیان کرد: از اول سال تا پایان سال ۹۹ و با شرایط سخت معیشتی به وجود آمده برای مردم شهرستان در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب ، اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر و سیمرغ  در جهت اجرای نیت واقفان خیراندیش  اقدام به تهیه و توزیع بالغ بر 4هزار و 100 سبد کالا کردند.
این مسؤول بیان کرد: همچنین مبلغ ۵ میلیارد و 600 میلیون ریال جهت دارو  و درمان افراد نیازمند نیز از محل موقوفات تامین و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.
فتحی با اشاره به خرید 35 عدد تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند، اضافه کرد: کمک در تهیه جهیزیه برای نوعروسان به مبلغ ۷۰۰میلیون ریال نیز از دیگر خدمات این نهاد بوده است.
وی یادآور شد: همچنین از محل موقوفات  ۱۰ زندانی جرایم غیر عمد آزاد شدند که این موضوع نیز جز خدمات اوقاف شهرستان بوده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر در پایان گفت: تمامی این خدمات ازجمله توزیع بسته‌ای معیشتی، کمک‌های دارویی، تهیه جهیزیه برای نوعروسان، شرکت در طرح مهربانی، آزادی زندانیان و ده‌ها مورد نتیجه تلاش همکاران اوقاف شهرستان در سال ۱۳۹۹ در راستای اجرای نیت واقفان و کمک به نیازمندان بوده است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر