امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۰/۱/۱۱ - ۰۸:۱۱ شناسه خبر : ۹۷۵۹

دفتر ائتلاف وحدت ملی در مازندران افتتاح شد وارش نیوز/ مراسم افتتاحیه دفتر ائتلاف وحدت ملی در استان مازندران شامگاه سه شنبه با حضور رامین میهمان‌پرست رئیس شورای سیاست‌گذاری ائتلاف وحدت ملی در دانشگاه هدف ساری برگزار شد.

به گزارش وارش نیوز/ علی‌بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: تشکیل وحدت ملی اقدام بسیار خوبی در کشور است.

وی گفت: ائتلاف وحدت ملی در راستای اهداف نظام فعالیت دارد و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات، بیان کرد: نفع انتخاب اصلح در کشور فراگیر و حکومت برای مردم است و باید مردم پای‌کار باشند، در انتخابات عملکرد افراد را بسنجیم و فرد مناسب و دلسوز برای نظام انتخاب کنیم.

در ادامه رامین‌مهمانپرست رئیس شورای سیاست‌گذاری ائتلاف وحدت ملی، اظهار کرد: اگر تغییر بزرگ در روند اجرایی کشور صورت نگیرد شرایط سخت می‌شود.

وی گفت: رویکرد جدید نیاز است که مسائل اقتصادی کشور رو ریل قرار گیرد، ساختار اداری کشور غلط است، ۴۰ درصد جمعیت کشور سر ماه از دولت حقوق دریافت می‌کنند و این ساختار باید اصلاح شود.

مهمانپرست ادامه داد: برای تامین منابع حقوق باید نفت بفروشیم و نیازهای حقوقی کشور را تامین کنیم و کشورهای مختلف به دلیل اطلاع از این وضعیت به ما فشار وارد می‌کنند.

وی ادامه داد: برای تغییر ساختار اداری و اقتصادی کشور نیاز به طرح و برنامه جامع داریم، بخش‌های مختلف اقتصادی؛ سیاسی و اداری باید در کنار همدیگر قرار گیرند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائتلاف وحدت ملی ادامه داد: یکی از اهداف این ائتلاف مطالبه عمومی از کاندیدای ریاست جمهوری است.

وی ادامه داد: مردم در حال حاضر نیاز به مدیران متخصص، با انگیزه،خلاق و دلسوز و از همه مهمتر سالم باشند و اگر این افراد روی کار بیایند وضعیت کشور ما نسبت به سایر کشورهای همسایه وضعیت بهتری خواهیم داشت.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائتلاف وحدت ملی با اشاره به قابلیت‌های موجود در کشور، افزود: در سیاست خارجی مشکل داریم، فکر می‌کردیم که با مذاکره و توافق با یک ابرقدرت مشکل ما حل می‌شود، مذاکره شرط دارد، اگر موضع قدرت وارد می‌شدیم نتایج مطلوب‌تری دریافت می‌کردیم.

وی اضافه کرد: سیاست خارجی باید وارد همکاری منطقه‌ای شود و برای تولیدکننده و صادرکننده شرایط را محیا کند تا شاهد تحول اساسی در بخش‌های مختلف کشور شویم.

میهمان‌پرست خاطر نشان کرد: روابط پایدار روابطی است کهباید همراه با تامین منافع اقتصادی باشد، این ائتلاف برای اداره کشور، مدیریت کشور و تحول ساختار اداری برنامه دارد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر