امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۷ شناسه خبر : ۹۷۳۵
عضو مجمع نمایندگان مازندران:
کارخانه های مازندران با خصوصی سازی از بین رفته است ساری- وارش نیوز/ عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: اجرای نادرست خصوصی سازی سبب شده تا برخی کارخانه ها از جمله چیت سازی بهشهر از بین برود و کارگران به خاک سیاه بنشینند.

 

به گزارش وارش نیوز، غلامرضا شریعتی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان، نرخ بالای بیکاری را از مهمترین مشکلات استان بیان کرد و آن را ناشی از عدم پیشرفت صنعت در استان دانست و گفت: امیدواریم نسبت به ایجاد پتروشیمی در استان تلاش شود.

وی افزود: عدم راهبرد لازم سبب شده تا جوانان برای اشتغال سرگردان باشند و طی چند سال گذشته در راستای اجرای نادرست خصوصی سازی برخی کارخانه نظیر چیت سازی و زغال سنگ البرز از بین رفتند و کارگران به خاک سیاه نشستند.

وی خواستار احقاق حقوق از دست رفته بیت المال شد و گفت: عدم توجه سیاستگذاران به دسترنج کشاورزان از دیگر مشکلات است و دسترنج کشاورزان به یغما رفته است.

شریعتی با بیان اینکه مازندران قادر است در تولید محصولات از جمله برنج، مرکبات و مرغ وماهی نیازهای کشور را تأمین کند، خواستار عملی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومت شد و گفت: عدم سرمایه گذاری در حوزه سدسازی سبب شده تا در مدیریت آب‌های سطحی عقب مانیم.

این نماینده مجلس یادآور شد: تعارض بین دستگاه‌های مختلف در حوزه منابع طبیعی از جمله مشکلات است و باید این مسائل برطرف شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر