امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۳۹۹/۱۲/۴ - ۱۲:۵۸ شناسه خبر : ۹۶۶۲
سخنگوی‌کمیته‌المپیک اعلام‌کرد:
مرحله سوم حقوق المپین‌ها سال آینده پرداخت می شود تهران- وارش نیوز- سخنگوی کمیته ملی المپیک از پرداخت مرحله سوم حقوق ورزشکاران کسب سهمیه المپیک توکیو خبر داد و گفت: مرحله دوم پرداخت حقوق المپین ها در سال ۱۴۰۰ انجام می شود.

 

کیکاووس سعیدی  این خبر را داد و افزود: بر اساس مصوبه ستادعالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک مرحله سوم حقوق المپین ها در شرایطی پرداخت می‌شود که ۵۰ درصد از آن توسط کمیته ملی المپیک و ۵۰ درصد دیگر توسط وزارت ورزش و جوانان پرداخت خواهد شد.

 وی گفت: در مرحله نخست ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت شده و ورزشکارانی که در آینده سهمیه کسب کنند تمام ۱۲ ماه حقوق یعنی ماهی ۵ میلیون تومان به قهرمانان پرداخت می‌شود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره تحقق وعده هایی که در بازدید این نهاد از برخی فدراسیون ها داشته است؛ می‌گوید: تمام اعتباراتی که خارج از تخصیص و در بازیدها مصوب شده در هیات اجرایی تایید و در دست اقدام است. 

سعیدی گفت: این نهاد ورزشی خارج از سقف بودجه امسال ۱۸ میلیارد تومان به فدراسیون های المپیکی پرداخت کرده است که  تا پایان سال ۲ میلیارد دیگر پرداخت می شود که مجموع آن به ۲۰ میلیارد تومان می رسد.

وی درباره ادامه بازدید ها از فدراسیون ها تا پایان امسال اعلام کرد که به دلیل شیوع کرونا پرونده بازدید از فدراسیون ها در سال ۹۹ بسته شده است و درباره آخرین مصوبات پرداختی هم تصمیم‌گیری شد.

اعضای هیات اجرایی تاکنون از مجموع ۵۱ فدراسیون از ۴۳ فدراسیون ورزشی بازدید کردند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر