امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۹:۴۰ شناسه خبر : ۹۵۹۷
حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل :
برگزاری مراسم اربعین رحلت آیت الله مصباح یزدی در اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) مراسم اربعین رحلت آیت الله مصباح یزدی در اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد

به گزارش وارش نیوز/ این مراسم با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران و تعدادی از روحانیون و اقشار تاثیرگزار فرهنگی در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد .
حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل و از شاگران علامه مصباح یزدی ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) و بیان ویژگی های آن امام همام به بیان سیره زندگی علامه آیت الله مصباح یزدی پرداخت .
حجت الاسلام مجتبی روحانی یکی از صفات بارز علامه مصباح یزدی را مبارزه با شبهات و تابعیت ایشان از ولایت فقیه عنوان کرد و پرورش شاگردان مبرز در حوزه های مختلف را نیز از تلاشهای خالصانه علامه بیان نمود.
امام جمعه بابل خاطر نشان کرد : علامه مصباح یزدی در بیان مطلب حق ، در دفاع از دین و صحنه های مختلف انقلاب اسلامی ذره ای بدنبال منفعت خود نبود و حتی از آبروی خود نیز می گذشت .
حجت الاسلام روحانی ، عنوان کرد : آیت الله مصباح یزدی در وظیفه شناسی و در راه خدمت به اسلام و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکرد و تا آخرین لحظات زندگی خود بدنبال تبیین مسائل اساسی و بنیادی اسلام و انقلاب بود .
وی علامه مصباح را عالمی انقلابی و دارای ویژگی های متعدد علمی ، سیاسی و عملی عنوان کرد و افزود : علامه مصباح یزدی در ابعاد گوناگون علمی و عملی، به شایستگی به عنوان عمار انقلاب مطرح شد و اینکه او را منزوی کنند یا بر علیه او فعالیت های گسترده ای توسط دشمنان و منافقان صورت گیرد ، ترسی نداشت و در مسیر حق و دفاع از ولایت و انقلاب تلاشی جهادگونه داشت و خستگی ، سستی و عقب نشگینی نکرد
در ادامه این مراسم علیجان زاده از مداحان اهل بیت مرثیه سرایی کرد و همچنین از مستند مصباح عزیز که توسط واحد رسانه این اداره کل تولید شد رونمایی  شد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر