امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۱۰/۵ - ۱۱:۱۵ شناسه خبر : ۹۴۳۹

درخواست انحلال شورای شهر ساری به وزارت کشور ارسال شد معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به بازداشت آخرین عضو شورای شهر ساری توسط دستگاه قضایی گفت: درخواست انحلال شورا به شورای مرکزی حل اختلاف در وزارت کشور ارسال شد.

مهدی رازجویان در پی دستگیری آخرین عضو از اعضای شورای شهر ساری، در مورد آخرین وضعیت شورای شهر ساری اظهار کرد: فرماندار شهرستان ساری درخواست انحلال شورا را داشت و این موضوع در شورای حل اختلاف استان مصوب و رای به انحلال شورا داده شد و این رای به شورای مرکزی حل اختلاف در وزارت کشور ارسال شد.

وی افزود: مصوب شد ظرف هفته آتی جلسه نهایی را برگزار و تصمیم را اتخاذ کنند، اما در حال حاضر شورای حل اختلاف استان، استاندار مازندران، فرماندار ساری، معاونان امورات شهرداری ساری را به‌صورت روزانه رصد می‌کنند.

رازجویان اضافه کرد: در خصوص صدور پروانه ساختمانی خدمات‌رسانی شهری که شهرداری ساری مکلف به انجام آن است نباید با وقفه مواجه شود بحث حمل زباله و خدمات مردمی به‌صورت عادی در حال انجام است.

معاون عمرانی استانداری مازندران در پایان عنوان کرد:با این روند مسؤولیت قائم مقامی شورا به استانداری واگذار می‌شود و مراحل انتخاب شهردار و اینکه مدیریت به چه شکل باشد توسط استانداری تعیین تکلیف می‌شود./فارس

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر