امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۹/۹/۹ - ۰۸:۲۴ شناسه خبر : ۹۳۴۶
در پی اقدام تروریستی دشمنان کوردل در به شهادت رساندن شهید والا مقام محسن فخری زاده صادر شد:
بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پی ترور ناجوان‌مردانه شهید صنعت هسته‌ای و دفاعی کشور در پی ترور ناجوان‌مردانه شهید صنعت هسته‌ای و دفاعی کشور و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران بیانیه‌ای صادر کرد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران،

بسم الله القاصم الجبارین

وَقَدْ مَكَرُوا مَكْرَهُمْ وَعِنْدَ اللَّهِ مَكْرُهُمْ وَإِنْ كَانَ مَكْرُهُمْ لِتَزُولَ مِنْهُ الْجِبَالُ... إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ ذُو انْتِقَامٍ

بار دیگر استکبار جهانی و ایادی زبونش با ترور شهید محسن فخری زاده، یکی از نخبگان علمی و هسته ای کشور، خطایی راهبردی نمود.  

       صهیونیزم، این دشمن بشریت، با واهمه از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، همچنان در باتلاق این گمان باطل غوطه ورند که می‌توانند با ترور، خللی در روند تعالی روز افزون ایران اسلامی ایجاد نمایند، اما غافل از این حقیقتند که ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است.

       نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران، هم صدا با دانشگاهیان، این عمل خبیث را محکوم کرده و با تبریک و تسلیت شهادت این عالم مجاهد، به رهبر معظم انقلاب، خانواده ایشان و جامعه علمی کشور، ضمن لبیک به فرامین حیات بخش رهبر فرزانه انقلاب، آمادگی خویش را جهت هرگونه اقدام علمی و عملی با هدف تداوم اهداف عالی این شهدای عزیز اعلام می دارد.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر