امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۳
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۹/۱ - ۰۹:۴۸ شناسه خبر : ۹۳۰۶

افزایش یک درصدی نزاع در مهرماه سالجاری (۹۹) مدير كل پزشكي قانوني مازندران گفت : آمار معاینات انجام شده مهر ماه سالجاری در استان را هزار ۹۰۰ نفر اعلام کرد و افزود : این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش داشت.

وارش نیوز؛‌ به گزارش روابط عمومي اداره كل پزشكي قانوني استان ، دکتر عباسی تصریح کرد : از موارد اعلام شده هزار 244 نفر مرد و مابقی زن هستند.


بر اساس اين گزارش بيشترين نزاع به ترتيب مربوط به شهرهاي ساري ومیاندرود با 207 ، آمل با 152 و بابل 126 نفر و كمترين موارد نزاع در شهر سوادکوه با 19 نفرثبت شده است.


مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران با تاكيد بر اينكه نزاع و درگيري بيشترين دليل مراجعه افراد به مراكز پزشكي قانوني است ، تصريح كرد :بخش قابل توجهي از افراد به دنبال وقوع نزاع و درگيري از طرف مراجع قضايي و انتظامي به مراكز پزشكي قانوني ارجاع مي شود كه بر اساس نوع و ميزان آسيب ديدگي با توجه به قانون مجازات اسلامي براي آنان گواهي صادر ميشود.


 اين مقام اجرايي استان يكي از دلايل بالا بودن آمار نزاع را پائين بودن سطح تحمل افراد در جامعه دانست و گفت : ميتوان با آموزش مهارت هاي زندگي به خصوص در سنين پايين ميزان تحمل افراد را در شرايط استرس بالا برد تا افراد به جاي درگيري فيزيكي ، با بحث ، گفتگو و تفاهم مشكلات في ما بين را حل و فصل كنند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر