امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۴
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۹/۷/۲۳ - ۱۸:۲۶ شناسه خبر : ۹۲۹۶

پیام رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به خانواده‌های شهدای خان‌طومان وارش نیوز/ نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی با تأکید بر اینکه امروز عزت کشور وامدار خون شهداست، خانواده‌های شهدای خان طومان را که سال‌ها غریبانه و بی چشم‌داشت، چشم‌انتظار بازگشت پیکر پاک عزیزانشان از دیار غربت بوده‌اند، مظهر صبر و استقامت و پایداری دانست.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، در این پیام آمده است:

 
بسم رب الشهدا والصدیقین
 
شهدای مدافع حرم رسته از مطامع و زخارف دنیوی خویش را به ابدیتی همیشه جاری متصل کرده‌اند و برگ زرینی در تاریخ ایثار و شهادت به ثبت رسانده‌اند. جنگیدن در دیار غربت به عشق اهل‌بیت علیهم‌السلام آن هم درحالی‌که کشور به‌ظاهر در حال جنگیدن نیست و به مرزهای آن تجاوزی نشده کار مردان غیوری  است که غریبانه جز به شهادت در راه به چیز دیگری نیندیشیده‌اند. شهدای مدافع حرم هرگز برای این که دیده شوند یا از آن‌ها به‌عنوان قهرمان یاد کنند نجنگیده‌اند. آن‌ها خالصانه جان خویش را در راه خدا فدا کردند؛ای مرغ سحر عشق ز پروانه بیاموز/ کان سوخته را جان شد و آواز نیامد...
 
امروز اگر کشور اسلامی ما عزتی در منطقه دارد اگر دست دواعش و تکفیری‌های خون‌خوار حتی نزدیک به  مرزهای ما نشده اگر طاغوت بزرگی همچون آمریکا آشکارا از ما می‌هراسد و مثل کبک سرخود را در برف فرو می‌کند؛ همه و همه وامدار خون شهدای مدافع حرم است. 
 
حال شما خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم را کسی درک نخواهد کرد چنانکه درک مقام و جایگاه واقعی شما نیز کار هر کسی نیست. ما هرکاری برای تجلیل و بزرگداشت شما عزیزان انجام بدهیم باز قدر و جایگاه شما اجل از آن است.
 
این‌جانب ضمن کرنش، تعظیم و تکریم در مقابل صبر و استقامت شما عزیزان، رشادت‌های مثال‌زدنی شهدای خان طومان را که اینک پیکرهای پاکشان پس از سال‌ها به میهن عزیزمان بازگشته می‌ستایم و آرزو می‌کنم که مقام این شهدای بزرگ آن چنان که هست به جهانیان شناسانده شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر