امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۹/۷/۱۵ - ۱۷:۰۰ شناسه خبر : ۹۲۷۰
در نامه اعضای مجمع نمایندگان مازندران به رئیس جمهور مطرح شد
جلوگیری از ورود مسافران به مازندران در تعطیلات اربعین جلوگیری از ورود مسافران به مازندران در تعطیلات اربعین وارش نیوز/ اعضای مجمع نمایندگان مازندران در نامه ای به رئیس جمهور خواهان جلوگیری از ورود مسافران به مازندران در تعطیلات اربعین شدند.

اعضای مجمع نمایندگان به این موضوع اشاره کردند که "همانطور که مستحضرید استان مازندران به واسطه بهره مندی از مواهب طبیعی و خدادای همواره  به عنوان مقصد گردشگری مطمح نظر مسافران و علاقمندان است و در تعطیلات هفتگی نیز خیل عظیمی از مسافران عازم این استان می شوند".

این نمایندگان در ادامه این نامه گفتند که، با عنایت به اهمیت شرایط موجود در اثر شیوع ویروس کرونا و در پیش بودن موج سوم این ویروس مرگبار که به اعتقاد متخصصان و مدافعان عرصه سلامت در فصل پاییز نگرانی ها را تشدید کرده است.

اعضای مجمع نمایندگان در پایان به این موضوع اشاره کردند که، "تقاضا دارد با توجه به تعطیلات پیش رو در اربعین حسینی(ع) که تقاضای سفر به مازندران افزایش و به علت فقدان زیرساخت های لازم مشکلات بهداشتی و درمانی ناشی از ویروس کرونا در سطح این استان شدت می یابد،دستور فرمایید با هماهنگی وزارت کشور و ستاد ملی مقابله با کرونانسبت به جلوگیری از ورود مسافران در تعطیلات پایانی هفته جاری اقدام مقتضی صورت گیرد".

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر