امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۶/۱۲ - ۱۴:۴۰ شناسه خبر : ۸۶۷۸

توقیف خودروی ۲۰۶ حامل سیگار و تنباکو قاچاق در ساری وارش نیوز/ رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف ۲۹ هزار نخ سیگار قاچاق در ساری خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر، گفت: در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص مقابله با قاچاق کالا هاي دخاني در پي کسب خبری مبني بر اينکه مالک يک واحد صنفي در امر خريد و فروش انواع کالاهاي دخاني قاچاق و غيرمجاز فعاليت دارد، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس امنيت اقتصادي قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران دریافتند، متهم به قاچاق کالا با استفاده از يک دستگاه خودرو سواری پژو 206 اقدام به قاچاق سیگار می کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، اظهار کرد: ماموران در ادامه با شناسایی خودروی متهم این خودرو را حین تردد در در کمربندي ساری متوقف و در بازرسی از آن موفق شدند، 29 هزار نخ انواع سيگار قاچاق به همراه 70 پاکت تنباکو خارجي و غير مجاز کشف کنند.

سرهنگ محمدپور، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این کشفیات 200 ميليون ريال برآورد شده که اموال به سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليکي تحويل شد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر