امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۴
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۶/۵ - ۱۹:۵۵ شناسه خبر : ۸۶۰۳

۴ هزار بسته معیشتی و حمایتی در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه توزیع شد وارش نیوز/ آیین توزیع ۴ هزار بسته معیشتی و حمایتی بنیاد مستضعفان مازندران و سپاه کربلا در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در دهه اول ماه محرم پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله لائینی نماینده محترم ولی فقیه در مازندران، آیت الله معلمی امام جمعه شهرستان قائمشهر، مدیرکل بنیاد مستضعفان مازندران، سرهنگ جواد بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و دیگر مسئولین استانی در معاونت آماد و پشتیبانی سپاه کربلا برگزار شد.

کمک‌های مومنانه به‌صورت جهادی در سطح مازندران انجام شد


مدیر کل بنیاد مستضعفان مازندران گفت: کمک و آماده‌سازی بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های آسیب‌دیده از زمان شیوع ویروس منحوس در کشور و استان مازندران به‌صورت جهادی انجام شده است.
دکتر قلی‌زاده مدیر کل بنیاد مستضعفان استان مازندران در آئین توزیع  ۴ هزار بسته معیشتی در رزمایش دوم کمک مومنانه با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه اولین حرکت متمرکز بوده که در مازندران صورت می‌گیرد، اظهار کرد: با کمک و همکاری سپاه کربلا استان توانستیم این وظیفه که تکلیف ما در بنیاد مستضعفان است را ورود پیدا کنیم.
وی با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه یک حرکت و امر خدا پسندانه است، افزود: کمک مومنانه و آماده‌سازی بسته‌های معیشتی برای خانواده‌هایی که از شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شدند، به‌صورت جهادی و جهاد گونه انجام شده است.
مدیر کل بنیاد مستضعفان استان مازندران تصریح کرد: ان‌شالله بتوانیم این ۴ هزار بسته معیشتی را به دست نیازمندان و محرومین شناسایی شده در سطح استان برسانیم.
قلی‌زاده خاطرنشان کرد: غیر از این ۴ هزار بسته معیشتی که در قالب رزمایش کمک مومنانه توزیع می‌شود؛ از زمان شیوع کرونا در کشور و استان مازندران براساس آمار گرفته شده ۱۱ هزار بسته توزیع شد که سعی می‌کنیم از این به بعد با همکاری و تعامل با قرارگاه استان این امر خدا پسندیده را بیش از گذشته انجام ‌دهیم.
وی در پایان گفت: امیدواریم با حمایت سپاه کربلا استان در آینده با محوریت ۱۰ دستگاهی که بنیاد مستضعفان در مازندران دارد؛ کارهای خیر بیشتری را شاهد باشیم.

 

امامت و ولایت موهبت الهی برای جامعه است

 


امام جمعه شهرستان قائمشهر گفت: به فضل الهی بخش عمده‌ای از آسیب‌های شیوع ویروس کرونا در سایه امامت و ولایت مقام معظم رهبری جبران می‌شود.
آیت‌الله علی معلمی امام جمعه شهرستان قائمشهر در آئین توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه دهه محرم ضمن تشکر از مجموعه بنیاد مستضعفان استان و همکاری مجموعه  سپاه کربلا اظهار کرد: برکت ولایت را باید به دنیا نشان دهیم؛ اگر ولایت بالای سر ما نبود و اشاره ایشان به عموم خانواده‌های نیازمند در انجام رزمایش مطرح نمی‌شد؛ آن‌گونه که کشورهایی مانند آمریکا و اروپا گرفتار شدند؛ شان و برکت امامت ما مشخص نمی‌شد.
وی با بیان اینکه امامت موهبت الهی برای جامعه است، تصریح کرد: به فضل الهی بخش عمده‌ای از آسیب‌ها در زمان‌که در دنیا این بیماری شیوع پیدا کرد؛ در سایه امامت و ولایت مقام معظم رهبری جبران شده است.
امام جمعه شهرستان قائمشهر ادر پایان افزود: اگر مدیران اجرایی کشور از هیئت دولت تا رده‌های پایین؛ از همین نیروهایی که انقلاب را پدید آوردند، نیروهایی که جنگ تحمیلی را تبدیل به دفاع مقدس کردند یا نیروهایی که مدافع حرم شدند و شر داعش را از سر مومنین ایران و عراق دور ساختند؛ اگر این قشر مدیران جهادی و انقلابی در دولت حضور بیشتری پیدا می‌کردند آن وقت برکت نمایان‌تر بود.

 

توزیع بسته‌های معیشتی کمک مومنانه با شعار ما ملت امام حسینیم

 


سرهنگ جواد بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران در ابتدای این مراسم با بیان اینکه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک مومنانه در استان مازندران در نوبت دوم و دهه محرم با شعار ما ملت امام حسینیم شروع شده است، اظهار کرد: امروز در مجموعه سپاه کربلا استان ۴ هزار بسته معیشتی با همت بنیاد مستضعفان مازندران و مشارکت گروه‌های جهادی تهیه و توزیع شده است.
وی تصریح کرد: تمامی بسته‌های معیشتی تا عصر امروز در سطح استان مازندران به صاحبان اصلی خود (افردا آسیب دیده) خواهد رسید.
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه در ادامه تا آخر دهه محرم ان شالله شاهد حرکت‌های خوب و مهرورزانه برای محرومیت‌زدایی، گسترش تعاون و فرهنگ مردم‌یاری انجام خواهد شد، گفت: در دهه آخر ماه صفر نیز با همین محوریت و با توجه به بحث اربعین با کمک و حمایت موکب‌داران رزمایش کمک مومنانه انجام می‌شود.
سرهنگ بخشی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که این حرکات ارزشی همراه با جهش تولید بوده و روزی برسد که نیازمند انجام این کار نباشیم و همه مردم ما به حدی برسند که به معیشت خود فائق باشند.

 

 

 

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر