امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۵/۹ - ۱۵:۴۳ شناسه خبر : ۸۰۹۷
سرهنگ مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران:
توزیع ۹۴ هزار بسته معیشتی مرحله اول در مازندران ساری_ وارش نیوز/ فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: توزیع بسته های معیشتی مرحله اول در مازندران آغاز شد .

سرهنگ مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در حاشیه مراسم اهدای بسته های معیشتی مرحله اول در گفت و گو با وارش نیوز گفت: در پی رضایتمندی که مقام معظم رهبری در بحث کمک مومنانه در مرحله داشتند مرحله دوم کمک مومنانه در سه برهه زمانی در استان مازندران برگزار خواهد شد.

وی افزود: مرحله اول مصادف است با دهه امامت که همان عید سعید قربان و عید غدیر . و مرحله دوم برهه زمانی در دهه اول محرم و مرحله یوم در دهه آخر ماه صفر خواهد بود که تمامی بسته ها با کمک ائمه های جماعت و هیئت های مذهبی و موسیات خیریه و نهادهای حاکمیتی و نهادهای حمایتی  بین نیازمندان و فقرا در سطح استان توزیع می شود.

مسلمی اظهار داشت: در هر سه مرحله ۹۴هزار بسته  توزیع خواهد شد که جمعا ۲۸۲ هزار بسته معیشتی است . ضمن اینکه در این مرحله  تنوع در بحث کمک های مردمی وجود خواهد داشت؛ این بسته اهم از لوازم تحریر، کیف، کفش و بسته های حمایتی دیگر از جمله کمک های نقدی به آن دسته از افرادی که در حوزه مقابله با ویروس کرونا و در اثر مواجهه با این ویروس دچار مشکل شدند به آنها تعلق خواهد گرفت.

 

توزیع ۱۴۶۰ بسته معیشتی در جویبار

فرمانده سپاه کربلا مازندران اظهار داشت: با همدلی و همراهی مسئولین و دست اندرکاران جویباری امروز ، توزیع ۱۴۶۰ بسته معیشتی در آستانه عید سعید قربان که غالبا بسته های پروتئینی است به صورت متمرکز را شاهد هستیم .

 

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر