امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۷/۳/۷ - ۱۵:۳۰ شناسه خبر : ۷۸۲
اختصاصی وارش‌نیوز/ به ریاست قاسم قاسمی در کمیسیون طرح و برنامه صورت پذیرفت
تعامل سازنده با تاکسی‌های اینترنتی کمیسیون طرح و برنامه شورای اسلامی شهر ساری صبح یکشنبه ششم خرداد ماه ۹۷ تشکیل جلسه داد

اختصاصی وارش نیوز: به گزارش وارش‌نیوز، در این جلسه که با موضوع بررسی وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی و نحوه تعامل میان تاکسی‌های اینترنتی و سازمان تاکسیرانی برگزار شد، قاسم قاسمی و سید علی آقامیری اعضای کمیسیون، معیل معاون خدمات شهری شهرداری و فضل ا... نژاد مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری حضور داشتند.
 

قاسم قاسمی: توجه ویژه به معیشت تاکسیرانان از وظایف مدیریت شهری است
رئیس کمیسیون طرح و برنامه در این جلسه با بیان اینکه ورود سامانه‌های هوشمند حمل و نقل به ساری به صلاح و صرفه مردم است، اظهار داشت: این موضوع تأثیر فراوانی بر روی فعالیت و درآمد رانندگان تاکسی داشته است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از سه هزار راننده تاکسی در ساری مشغول امرار معاش با این شغل هستند، گفت: توجه ویژه به معیشت تاکسیرانان از وظایف مدیریت شهری است لذا از شهرداری و سازمان تاکسیرانی می‌خواهم طرح‌های مدونی را برای این مهم تهیه نمایند.
قاسمی افزود: اگر با استفاده از شبکه‌ای که در اختیار تاکسیرانی است نتوانیم مدل‌سازی انجام دهیم، در آینده شکست خواهیم خورد و تعداد زیادی راننده بیکار خواهند شد. باید از اعتماد مردم به برند تاکسیرانی به عنوان نقطه قوت استفاده کنیم.

در ادامه حاضرین در جلسه نیز به بیان نقطه نظرات خود در خصوص بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی مرکز استان و معیشت تاکسیرانان ساروی پرداختند.

معیل: باید شبکه‌ای جدید با تسهیلات ویژه برای مردم راه‌اندازی کنیم

معاون خدمات شهرداری عنوان کرد: با توجه به شرایط کشور باید به فکر اقتصاد مردم باشیم. ولی باید بگویم نمی‌شود و نمی‌توانیم نداریم، آقای فضل‌الله‌نژاد نیاز به کمی همفکری و حمایت دارند. وظیفه تاکسیرانی یک وظیفه فرهنگی است.
وی ادامه داد: با شرکت‌های ‌تاکسی اینترنتی مذاکراتی انجام شده که نتیجه‌ای در بر نداشته است. ما قصد مقابله با این شرکت‌ها را نداریم. ما باید برنامه‌ریزی کنیم و شبکه‌ای جدید با تسهیلات ویژه برای مردم راه‌اندازی کنیم.

فضل‌الله‌نژاد: امیدواریم حمایت‌ها ادامه دار باشد

رئیس سازمان تاکسیرانی با اشاره به این موضوع که در 5سال گذشته این اولین جلسه‌ای است که برای همفکری و حمایت از سازمان تاکسیرانی برگزار می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم حمایت‌ها ادامه دار باشد

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر