امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۴/۱۹ - ۲۱:۰۱ شناسه خبر : ۷۵۹۱
فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد مطرح کرد:
لزوم توجه به توسعه مناطق محروم روستایی در محمودآباد فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد با اشاره به رویکرد سپاه و بسیج در راستای محرومیت‌زدایی گفت: احداث خانه‌های محروم برای اقشار آسیب‌پذیر گامی در جهت محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف شهری و روستائی است.

اسماعیل ابراهیم‌نژاد در حاشیه بازید از روند ساخت خانه محروم در محمودآباد که طی سالجاری توسط بسیج سازندگی افتتاح خواهد شد، در گفت‌وگو با خبرنگار وارش نیوز ضمن تاکید بر لزوم توجه به توسعه مناطق محروم روستایی اظهار کرد: اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در قالب اردوهای جهادی با حضور بسیجیان، حرکتی موثر برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل‌های آینده خواهد بود.

وی تصریح کرد: توسعه فرهنگی، اجتماعی و تربیتی از مهم‌ترین اهداف و راهبردهای اساسی در اجرای طرح اردوهای جهادی برای رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد خاطرنشان کرد: برای سرعت بخشیدن به روند اجرای طرح محرومیت‌زدایی در کشور ساخت خانه‌ۀای محروم باید تسریع یابد تا مردم این مناطق نیز مانند سایر مناطق فرصت برخورداری از برخی امکانات را داشته باشند.

ابراهیم‌نژاد با اشاره به اینکه امروزه دغدغه رهبری، نظام و بسیج رفع موانع و مشکلات مردم است، افزود: بسیج سازندگی همیشه در مسیر عزت و پیشرفت نظام گام برداشته و لحظه‌ای دراین راستا کوتاهی نکرد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی در شهرستان محمودآباد با هدف محرومیت‌زدایی گام برداشته است، ادامه داد: سپاه پاسداران علاوه بر اینکه در یک دوره در حوزه دفاعی وارد شد، امروز با توجه به امنیت حاکم بر کشور این فرصت را داشته تا در بحث عمران و آبادانی با اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی گام‌های موثر بردارد.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد همچنین در بازدید از پایگاه مقاومت بسیج اباذر غفاری مسجد اعظم شهرستان، پایگاه هاجر آهو محله و سوده سوراخ مازو یادآور شد: ماموریت سال بسیج در امر مسجد محوری و محله اسلامی است که امیدواریم در این راستا با برنامه‌ریزی مناسب طرح‌های موفقی را در سطح شهرستان اجرا شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر