امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۹
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۴/۱۹ - ۱۱:۵۰ شناسه خبر : ۷۵۷۴
در دیدار معاون کل وزیر بهداشت با استاندار مازندران تاکید شد
اعمال برنامه ها و اقدامات ویژه برای مازندران/ تعطیلی اماکنی که محدودیت ها را رعایت نکنند وارش نیوز. معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در سومین سفرش به استان مازندران پس از همه گیری ویروس کرونا؛ عصر دیروز در دفتر کار استاندار مازندران با وی دیدار و گفتگو کرد. ‎

بر اساس وارش نیوز، ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، که پس از شیوع مجدد کرونا ویروس و افزایش بیماری کووید ۱۹ به مازندران سفر کرد، پس از بازدید از بیمارستان امام خمینی ( ره ) و خاتم الانبیاء (ص) شهرستان بهشهر؛ عصر امروز با حضور در دفتر کار احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران با وی دیدار و گفتگو کرد.

حریر چی در حاشیه این دیدار با اشاره به این که متاسفانه ۷ شهرستان مازندران اکنون در وضعیت قرمز بسر می برند که وضعیتی هشدار دهنده است، افزود: این وضعیت از بازگشایی های ناگزیر برای تامین معیشت مردم و تغییر رفتار جامعه ناشی شده است.

معاون کل وزیر بهداشت با اعلام این که برنامه ها و اقدامات ویژه در راستای مقابله با بیماری کرونا و شیوع کرونا ویروس در مازندران در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: این برنامه شامل دو دسته است؛ نخست؛ آمادگی های بیمارستانی که تدابیر آن اتخاذ شد و اقدام دیگری که بسیار مهم تر است، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و برخی محدودیت ها و تعطیلی هاست که متعاقبا اعلام می شود.

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت اقدامات صورت گرفته و برنامه های در دست اقدام در مقابله با بیماری کرونا در استان ارایه کرد.

وی گفت: هرگونه تجمعات که طبیعتا منجر به شیوع بیماری می شود ممنوع است و از مردم تقاضا داریم مساله را بسیار جدی بگیرند و از برپایی جلسات مختلف و شرکت در آن ها پرهیز کنند.

مقام عالی دولت در مازندران با تاکید بر رعایت شدید دستورالعمل ها و محدودیت ها از سوی تالارهای پذیرایی، یادآور شد: اگر این محدودیت ها رعایت نشود، اماکن مورد نظر تعطیل و مجوز فعالیت آن ها باطل می شود.

در این جلسه همچنین روسای دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل و برخی مدیران مسئول حضور داشتند. 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر