امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۴/۸ - ۱۹:۲۳ شناسه خبر : ۷۳۲۵

اجرای طرح ابتکاری «جبهه خرمشهرها» در بابلسر/ نقش‌آفرینی برای رفع مشکلات ۱۰۴ محله وارش نیوز/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر از اجرای طرح ابتکاری جبهه خرمشهرها در این شهرستان خبر داد و گفت: با جبهه خرمشهرها الگوی شهرستان در تراز انقلاب اسلامی را ارائه می‌دهیم و تمامی قرارگاه‌های این جبهه در بابلسر پیوست فرهنگی و پیوست اقتصادی و اشتغال‌زایی دارند.

به گزارش وارش نیوز/ سرهنگ مصطفی موسی‌نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابلسر اظهار کرد: آیت‌الله بهشتی یک الگو مناسبت برای مسؤولانی است که تشنه خدمت به مردم هستند.

موسی‌نژاد گفت: این هفت قرارگاه شامل اقتدار، امنیت، اخلاق، فرهنگ و ورزش، اداری و پشتیبانی، سلامت، عدالت اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، رسانه، جریان‌سازی و روشنگری، بانوی نقش‌آفرین و سبک زندگی، تربیت، کادرسازی، توانمندسازی برای رفع مشکلات در ۱۰۴ محله شهرستان بابلسر دارای شورای تحول محلات نقش‌آفرینی می‌کند. وی افزود: سپاه پاسداران برای مردم و خادم مردم است و برای خدمت‌رسانی و امدادرسانی منتظر دستور نمی‌مانیم، طرح ابتکاری جبهه خرمشهرها در بابلسر در هفت قرارگاه اجرایی خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابلسر بیان کرد: با جبهه خرمشهرها الگوی شهرستان در تراز انقلاب اسلامی را ارائه می‌دهیم و در تمامی قرارگاه‌های جبهه خرمشهرهای سپاه بابلسر پیوست فرهنگی و پیوست اقتصادی و اشتغال‌زایی دارند.

وی از  همکاری مسؤولان شهرستان در این طرح گفت و ادامه داد: حجت‌الاسلام قلی‌پور امام جمعه بابلسر فرمانده جبهه خرمشهرها در شهرستان است که تلاش‌های فراوانی در جهت اجرای این طرح داشت.

موسی‌نژاد یادآور شد: همچنین نماینده مردم بابلسر در مجلس، فرماندار و مسؤولان شهری نیز از ارکان اصلی طرح جبهه خرمشهرها هستند، سپاه بابلسر با تدوین و اجرای طرح ابتکاری جبهه خرمشهرها با تمام توان به خدمت مردم خواهد آمد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر