امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۲
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۴/۸ - ۱۹:۲۳ شناسه خبر : ۷۳۲۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا:
بازگشت پیکر مطهر شهدای مدافع حرم فضای مازندران را کربلایی کرد وارش نیوز- مسئول نمایندگی ولی فقیه لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران گفت: بازگشت پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم بار دیگر فضای استان را معطر به عطر شهدا و کربلایی کرده است.

به گزارش وارش نیوز/ حجت الاسلام علیرضا ملازاده  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان مازندران و بویژه شهدای لشکر ۲۵ کربلا بیان داشت: بازگشت پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان طومان، شهید مدافع حرم سعید کمالی و شهید مدافع حرم علی جمشیدی، بار دیگر فضای میهن عزیزمان و استان شهید پرور مازندران را معطر به عطر شهدای مدافع حرم کرد.

حجت الاسلام ملازاده با بیان این نکته که شهدای مدافع حرم با ایثار جان و خون خود از حرم اهل بیت (ع) دفاع کردند، گفت: اردیبهشت سال ۹۵ حماسه خان طومان با ایثارگری همین جوانان مؤمن و انقلابی برای دفاع از حریم اهل بیت در مقابل حملات سخت تکفیری‌ها رقم خورد که اگر این مقاومت جانانه جوانان انقلابی و مجاهد فی سبیل الله از خطه علویان و لشکر ۲۵ کربلا نبود دشمن تکفیری در گستره وسیع‌تری دست به جنایات و فساد عدیده ای می‌زد که جبران ناپذیر بود.

نماینده ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با اشاره به این مطلب که از معجزات انقلاب شتافتن این جوانان برای مقابله و مواجهه با دشمن خبیث در خارج مرزهای ایران اسلامی بود، گفت: شهدای مدافع حرم، داوطلبانه عازم میدان نبرد حق علیه باطل شدند و به اجبار کسی عازم نشدند بلکه خود با آغوشی باز به استقبال شهادت در راه خدا رفتند و به این توفیق الهی دست یافتند.

وی با تاکید بر اینکه دفاع از حرم اهل بیت و مقابله با دشمن تکفیری هیجانی نبوده و ناشی از اعتقادات و فداکاری مدافعان حرم بوده است، تصریح کرد: مدافعان حرم اهل بیت (ع) معتقد بر این مهم بودند که در مسیر دفاع از حرم اهل بیت (ع) و اسلام و برافراشتن پرچم توحید حرکت کرده اند و دفاع آنان، یک دفاع اعتقادی بوده است.

حجت الاسلام ملازاده در سخنان پایانی خود با بیان این مطلب که شهدای مدافع حرم از تعلقات دنیوی، زن و فرزندان شأن گذشتند و این تعلقات آنها را زمین گیر نکرد، خاطر نشان کرد: شهدای عزیزمان اهل بصیرت بودند و اگر انتخاب این مسیر در این جوانان ولایی نبود بلاشک امروز وضعیت کشور ما طور دیگری رقم می‌خورد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر