امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۹/۳/۳۱ - ۱۱:۳۵ شناسه خبر : ۷۱۵۵
با دستور رییس جمهوری؛
۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی مازندران افتتاح و کلنگ‌زنی شد وارش نیوز- بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در حوزه راهسازی و مسکن با دستور دکتر حسن روحانی رییس جمهوری امروز (۲۹ خردادماهه) در مازندران افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش وارش نیوز، با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری  روز پنج شنبه ۹۲ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در مازندران زیر بار ترافیک قرار گرفته است.
همچنین ۴۶۶ واحد مسکونی مهر با اعتباری حدود ۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح و تحویل متقاضیان این بخش شده است.
براساس این گزارش با دستور رییس جمهوری عملیات اجرایی آزاد راه کنار گذر قائمشهر- ساری مرکز استان مازندران به مسافت ۴۴ کیلومتر و با اعتبار هفت هزار میلیارد ریالی در این خطه شمال کشور شروع شده است.
 عملیات اجرایی طرح احداث باند دوم محور دزدبن- مرزن آباد در غرب استان مازندران به طول ۱۵ کیلومتر و با اعتبار یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه های عمرانی حوزه راهسازی است که با دستور رییس جمهوری امروز پنجشنبه در استان مازندران به صورت ویدئو کنفرانسی آغاز شده است.
استان مازندران دارای ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر  راه اصلی و فرعی دارد که سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر آن را راههای اصلی و مابقی راههای روستایی و فرعی تشکیل می دهد.
در دولت تدبیر و امید تاکنون بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی موسوم به مهر در استان مازندران به بهره برداری رسید و کلید این واحدها به متقاضیان واگذار شده است.
مدیرکل راه و  شهرسازی مازندران روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در بخش راه امروز  ۵۹کیلومتر بزرگراه ، ۱۶کیلومتر راه اصلی و ۱۷کیلومتر چهار خطه ساری - تاکام با سرمایه گذاری یکهزارو ۵۰۰میلیارد به بهره برداری رسید. 

سید محمد نظری با بیان این که با بهره برداری از محور ساری- تاکام عمده ترافیک کور موجود در جاده ساری- سمنان کاسته شده است، تصریح کرد: عملیات اجرایی این محور از یک دهه پیش شروع شد که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و با توجه ویژه ساخت این پروژه شتاب گرفت و امروز ۱۷کیلومتر از این محور چهار خطه زیر بار ترافیک رفت.

وی زیرسازی ، تعریض و آسفالت محورهای نور - چمستان - آمل به طول حدود ۶کیلومتر ، محور آمل - بابل قدیم بند شمالی به طول حدود ۱۰کیلومتر، محور آمل به فریدونکنار به طول حدود ۳ کیلومتر ، محور نکا به امیرآباد به طول حدود ۱۱کیلومتر ،محور بهنمیر به سیمرغ به طول حدود پنج کیلومتر ، سیمرغ به جویبار به طول حدود ۵کیلومتر و محور جویبار به قائمشهر به طول حدود هشت کیلومتر را از طرح های بزرگراهی برشمرد.

نظری  ارتقا راه فرعی به راه اصلی در محورهای گلوگاه به دامغان به طول ۶کیلومتر و حسین آباد به توسکلا به طول ۱۰ کیلومتر را از طرح های افتتاحی در حوزه راه اصلی عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهر سازی مازندران به  افتتاح ۴۴۶واحد مسکن مهر در استان اشاره کرد و گفت: امروز تعاونی مسکن مهر ساری به تعداد ۱۲۸واحد، تعاونی مسکن مهر ۱۸ساری به تعداد ۶۴واحد، تعاونی مسکن مهر ۳۱ ساری به تعداد ۳۲واحد ، تعاونی مسکن مهر ۳۱ ساری انتقالی از ۱۶ به تعداد ۳۲ واحد ، تعاونی مسکن مهر کارکنان دولت به تعداد ۳۲ واحد ، واحد شهرک صنعتی شهید عباسپور نکا به تعداد ۱۶واحد ، شرکت ایستا دژ طبرستان ( رکابدار کلا ) به تعداد هشت واحد  و مسکن مهر میارکلا ساری به تعداد ۹۲ واحد  به بهره برداری رسید.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر