امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۲/۳۱ - ۱۸:۱۰ شناسه خبر : ۶۷۲۱

آخر هفته آفتابی در مازندران همراه با افزایش ۱۰ درجه‌ای دما وارش نیوز - هواشناسی مازندران برای تعطیلات پایان این هفته هوای آفتابی همراه با افزایش حدود ۱۰ درجه‌ای دمای هوا را برای این استان پیش‌بینی کرده است .

به گزارش وارش نیوز/ هوای مازندران از اوایل هفته جاری رو به سردی گذاشت و طی سه روز گذشته در بعضی مناطق شهروندان با کاهش ۱۰ درجه ای دمای هوا مواجه بودند.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی مازندران روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که امروز آسمان بیشتر مناطق استان ابری و همراه با بارش های پراکنده باران است که در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

اصغر بسطامی با بیان اینکه امروز در گرم‌ترین ساعات دمای مازندران به ۲۷ درجه سانتیگراد می رسد افزود : از امشب با خروج سامانه بارشی از استان تا روز جمعه پیش رو ، هوای استان صاف و آفتابی همراه با افزایش ۱۰ درجه ای دما پیش بینی می شود .
وی با اشاره به اینکه مازندران نخستین روز هفته آینده را نیز با آسمانی آفتابی آغاز خواهد کرد اظهار داشت : از عصر یکشنبه هفته آینده مردم مازندران شاهد افزایش ابر و بارندگی خواهند بود که احتمال می رود تا روز سه شنبه ادامه یابد .

رییس اداره پیش بینی هواشناسی مازندران گفت : برای روزهای آینده با توجه به فصل بهار در ساعات بامدادی کاهش محسوس دما را شاهد هستیم که در مناطق کوهستانی بیشتر احساس می شود. 

بر اساس گزارش لحظه ای هواشناسی مازندران ، در حال حاضر بخش بلده شهرستان نور با هفت درجه سانتیگراد سردترین و گلوگاه با ۲۲ درجه بالای صفر گرم ترین نقاط استان مازندران هستند.

بارش باران پراکنده که از چند روز پیش در مازندران آغاز شده است ، شب گذشته در برخی مناطق کوهستانی استان به اوج خود رسید و در منطقه البرز مرکزی همچون بلده نور منجر به بالا آمدن آب رودخانه و سیلاب شد. 

خوشبختانه بر اساس گزارش مدیریت بحران استان مازندران تاکنون خسارات جدی از این سیلاب به مردم و ساکنین محلی وارد نشده است .

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر