امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۲/۳۱ - ۱۸:۰۹ شناسه خبر : ۶۷۱۸
مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران خبر داد
تشکیل کمیته کودک و نوجوان در هفته دفاع مقدس وارش نیوز/ مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از تشکیل کمیته کودک و نوجوان در هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد و گفت: برنامه‌های متعدد فرهنگی، هنری و ادبی برای برنامه‌های گرامی‌داشت سالروز فتح خرمشهر پیش‌بینی شده است.

به گزارش وارش نیوز/ محمدعلی یزدان شناس با اعلام این خبر اظهار کرد: با تشکیل ستاد گرامی‌داشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس استان، کمیته کودک ونوجوان هفته دفاع مقدس در این اداره کل شکل گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، وی تصریح کرد: انتقال مفاهیم دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان از حساسیت و ارزش ویژه‌ای برخوردار است، به همین منظور توجه به کیفیت اجرای برنامه‌ها و مفاهیم مورد نظر همواره مورد توجه کارشناسان کانون بوده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران گفت: در مجموع ۲۳۶ برنامه در حوزه کودک ونوجوان با "فتح خرمشهر"  پیش‌بینی شده است که از این میان ۱۷۳ برنامه فرهنگی، ۳۷ برنامه هنری و ۲۶ برنامه ادبی است.

یزدان شناس خاطرنشان کرد: با توجه وضعیت ویروس کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی هنری کانون، این برنامه‌ها در بستر فضای مجازی به صورت تولید محتوای فرهنگی اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد هفته دفاع مقدس ویژه سال ۹۹ به صورت فرآیندی تا پایان سال در مراکز فرهنگی هنری به اجرا در خواهند آمد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر