امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۳۹۹/۲/۳۱ - ۱۳:۴۵ شناسه خبر : ۶۷۱۴

بیرانوند: می‌خواهم بعد از ۶ ماه از آنتورپ بروم وارش نیوز- دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه قرارداد من با تیم بلژیکی ۳ ساله است دلیل نمی‌شود که در تمام این مدت در این تیم بمانم و می‌خواهم بعد از ۶ ماه از آنتورپ بروم.

به گزارش وارش نیوز/ علیرضا بیرانوند پس از انجام تست کرونا از پرسپولیسی‌ها گفت: این تست وحشتناک و سخت بود و به زور تحمل کردیم. باید این آزمایش را می‌دادیم. از سایر تیم‌ها هم می‌خواهیم اگر بازیکنی از آنها مشکلی دارد آن را اعلام کنند چرا که مسابقات باید وقتی شروع شود کسی مشکل نداشته باشد. در حال حاضر در ورزشگاه شهید کاظمی محل تمرین ما تونل ضدعفونی کننده هم وصل شده و اتفاق خوبی رخ داده است. ما هم منتظر شروع لیگ هستیم.

وی با اشاره به تمرینات انفرادی خود افزود: نزدیک ۳ ماه بود که لیگ تعطیل بود. از زمانی که کرونا آمده من ۳ روز استراحت داشتم. تمرینات انفرادی خودم را انجام دادم. انفرادی تمرین کردن البته شاید زیاد کمک نکند و بهتر است کادر فنی نکات مخصوص را به ما گوشزد کند. من با مربی اختصاصی تمرین کردم و شرایط خوبی دارم و  برای دیدن بازیکنان و مربیان لحظه شماری می‌کنم. امیدوارم تمرینات خوبی را انجام دهیم تا مسابقات آغاز شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: صحبت برخی تیم‌ها کار ما را سخت کرده است. خیلی‌ها فکر می‌کنند شروع مجدد لیگ فشار پرسپولیس بوده و به خاطر پرسپولیس لیگ را آغاز کردند. اگر امسال قهرمان نشویم قهرمانی سه سال قبل دیده نمی‌شود و خود ما هم زیر سوال می رویم. این کار ما را به شدت سخت کرده است و باید نشان دهیم که حق ما قهرمانی است و به هدفمان برسیم.

وی در رابطه با سفرش به بلژیک اضافه کرد: من تمام تمرکزم را برای پرسپولیس گذاشتم و در حال حاضر با تیم بلژیکی هیچ ارتباطی ندارم. ابتدا دوست دارم با پرسپولیس قهرمان شوم و بعد به رفتن فکر کنم. آنتورپ هم با پرسپولیس در ارتباط است نه من.

بیرانوند در مورد کوهنوردی با وریا غفوری کاپیتان استقلال هم گفت: ما به کوه رفتیم اما هنگامی که من عکسی را گذاشتم وریا جواب نداد. من هم گفتم شاید او دوست ندارد هوادارانشان بدانند که با من به کوه رفته است. من از او سوال کردم که چرا تو عکس را منتشر نکردی که جواب داد به خاطر آرم پرسپولیس روی پیراهن من. وریا دوست صمیمی من است و در این مدت با هم تمرین کردیم. من پیش خودم فکر کردم شاید او دوست نداشته باشد هوادارانشان بدانند که با من بیرون آمده است. من دیروز از حمله هواداران استقلال ناراحت شدم. از ابتدای فوتبالم همیشه هوادارانی بودند که به من حمله کنند.

وی در مورد تیم ملی هم گفت: دلمان برای تیم ملی تنگ شده است. البته از فوتبال دور هستیم. وقتی من در پلی استیشن هم تیم ملی را انتخاب کردم به حدی دلم تنگ شده بود که احساس کردم خودم درون زمین هستم و دارم بازی می‌کنم. دلم در مجموع برای فوتبال تنگ شده است و تا شنبه لحظه شماری می‌کنم تا بتوانیم به زمین بازگردیم و تمرینات را آغاز کنیم.

بیرانوند در مورد حضور مارک ویلموتس در تیم بعدی او یعنی آنتورپ بلژیک اضافه کرد: ویلموتس مربی بزرگی در بلژیک است. برای من مهم نبود چه کسی سرمربی آنتورپ است و پیشرفت بیش از هر چیز برای من اهمیت داشت. اگر قرارداد من با تیم بلژیکی ۳ ساله است نیت من این است که بعد از ۶ ماه از آنتورپ جدا شوم و به کشور دیگری بروم.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر