امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۹/۲/۳۰ - ۱۱:۲۵ شناسه خبر : ۶۶۷۵

وضعیت مدارس مازندران در روزهای کرونایی/ اختیار آزمون دروس غیرنهایی با مدیران وارش نیوز/ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: مقرر شد دانش‌آموزان باتوجه به نیاز به رفع اشکال به‌صورت پراکنده و معلمان به تناسب برنامه هفتگی پاسخگوی دانش آموزانی که نیاز به رفع اشکال دارند، باشند.

به گزارش وارش نیوز/ اسفندیار نظری  درباره میزان حضور و استقبال دانش‌آموزان در بحث بازگشایی مدارس   اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد کرونا روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه همه مدارس سطح استان در مقاطع مختلف ابتدایی تا متوسطه به‌صورت همزمان بازگشایی شد.

وی افزود: مقرر شد دانش‌آموزان باتوجه به نیاز به رفع اشکال به‌صورت پراکنده و معلمان به تناسب برنامه هفتگی پاسخگوی دانش آموزانی که نیاز به رفع اشکال دارند، باشند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: حضور معلمان و مدیران مدارس براساس برنامه هفتگی اجباری و حضور دانش‌آموزان اختیاری و داوطلبانه خواهد بود.

نظری با اشاره به اینکه تمامی مدارس سطح مازندران به مدت چهار هفته، از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۷ خرداد دایر خواهند بود، تصریح کرد: در دوره ابتدایی امتحانی نخواهیم داشت و ملاک آزمون، ارزشیابی، توصیفی خواهد بود.

وی یادآور شد: در پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم امتحانات به صورت غیرحضوری خواهد بود و آزمونی برگزار نخواهد شد و مدیران و معلمان درباره نمره تصمیم‌گیری خواهند کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه امتحانات پایه نهم هم به‌دلیل هدایت تحصیلی، به‌صورت حضوری است، اظهار کرد: امتحانات پایه دوازدهم در تمامی رشته‌ها از ۱۷ خرداد آغاز و تا ۱۶ تیر ماه ادامه خواهد داشت و آزمون دروس غیرنهایی در اختیار مدیر مدارس خواهد بود.

نظری با تاکید بر اینکه خانواده‌ها پیگیر مسائل آموزشی فرزندان خود باشند تا بتوانیم سال تحصیلی را با رضایت دانش‌آموز و خانواده و نظام تعلیم و تربیت به پایان برسانیم، گفت: امیدواریم بتوانیم با موفقیت مقدمات سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ را که از اسفند ماه سال ۹۸ با شعار «برنامه محوری، سواد رسانه‌ای و بهداشت مدارس» استارت خورده را آغاز کنیم.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر