امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۲/۱۵ - ۱۹:۵۳ شناسه خبر : ۶۴۰۷
فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلا مطرح کرد:
۱۵۰۰ کارگاه تولیداقلام بهداشتی برپا شد/توزیع ۱۹۱ هزار بسته معیشتی وارش نیوز - فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلا گفت: تاکنون بیش از هزار و ۱۵۶ کارگاه مردمی و جهادی در استان برای مقابله با کرونا به تولید اقلام بهداشتی پرداختند.

به گزارش وارش نیوز/سردار محمدحسین بابایی  با بیان اینکه قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلا از روزهای اول شیوع کرونا تاکنون توانست با یک عزم جهادی همه جانبه در جبهه سلامت و معیشت مردم شعار «ما می‌توانیم» را در خط مبارزه با کرونا عملی کند، اظهار داشت: تاکنون هزار و ۱۵۶ کارگاه تولید اقلام بهداشتی در استان فعال شده است.

وی با اشاره به تولید بیش از هفت میلیون عدد ماسک، ۴۹۶ هزار و ۸۷۱ عدد دستکش، ۹۶ هزار و ۱۱۰ عدد گان، شلوار جراحی و غیره، ۳۴ هزار و ۸۱۴ عدد ساق دست پرستاران و ۲۹ هزار و ۴۱۶ عدد کلاه یکبار مصرف اظهار داشت: بیش از ۲۰ هزار و ۷۴۶ گره جهادی عمومی و مردمی و ۲۸۰ گروه جهادی تخصصی در عرصه جهاد با کرونا فعالیت کردند.

وی شمار نفرات فعال در گروه‌های جهادی ۱۴۴ هزار و ۳۶ نفر و تعداد نیروهای بکارگیری شده را ۵۸۱ هزار و ۱۷۵ نفر روز اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از سه میلیون و ۲۱۰ هزار و ۲۷۰ نفر از جمعیت استان غربالگری شدند و ۴۳۰ هزار و ۶۰۳ نفر آموزش چهره به چهره عمومی دیدند.

سردار بابایی به تهیه بیش از ۲۶۵ هزار عدد بروشور آموزشی اشاره کرد و گفت: ۱۰۰ کارگاه تولید مواد شوینده نیز اقدام به تولید یک میلیون و ۷۵ هزار بسته مواد بهداشتی و توزیع بیش از ۱۲ میلیون و ۱۴۹ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده کردند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه تاکنون ۱۷ هزار و ۶۹۴ مسجد، اماکن عمومی و مدرسه در استان ضدعفونی شدند، افزود: همچنین با کمک نیروهای بسیجی ۴۳ هزار و ۱۷۸ نقطه از اماکن عمومی، معابر و محلات در استان ضدعفونی شدند.

وی از بکارگیری ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و ۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین برای ضدعفونی اماکن در استان خبر داد و درباره توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی در استان نیز گفت: تاکنون ۱۹۱ هزار و ۸۰۴ بسته بین نیازمند توزیع شده است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر