امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۱/۶ - ۱۰:۴۱ شناسه خبر : ۵۵۳۷

۲۹ واحد صنفی متخلف در بابلسر پلمب شد فرمانده انتظامی بابلسر از پلمپ ۲۹ واحد اقامتی و واحد صنفی متخلف در این شهرستان به خاطر نادیده گرفتن مصوبات ستاد مقابله با کرونا خبر داد.

وارش نیوز/ سرهنگ حسین اسدی   در گفت و گو با خبرنگاران افزود : در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان بابلسر ۸۴ واحد صنفی و اقامتی در این شهرستان مورد بازدید قرار گرفت که در نتیجه آن سه ویلای اجاره ای و ۲۶ واحد صنفی متخلف پس از هماهنگی قضایی پلمب شد.

وی با اعلام این که متصدیان واحد های صنفی و اجاره ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند ، به باردید روزانه از واحد های صنفی و اقامتی شهرستان اشاره کرد و گفت : مالکان واحدهای اقامتی ، خدماتی و پذیرایی تا اطلاع ثانوی از ارائه هرگونه خدمات به مسافران خودداری کنند .

پیش از این احمد حسین زادگان استاندار مازندران  روز سه شنبه در نشست استانی مقابله با کرونا خواستار تعطیلی واحدهای صنفی مازندران تا ۱۵ فروردین و برخورد با واحدهای صنفی که از مصوبه ستاد مقابله با کرونا همراهی نداشته باشند، شد.

همچنین دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران نیز در نیمه دوم اسفند ماه با شیوع ویروس کرونا در این استان اعلام کرد  اجاره واحدهای مسکونی و ویلاهای شخصی به مسافران طبق مصوبه کارگروه پدافند زیستی و مقابله با کرونا ممنوع است.

استان مازندران از روز اول اسفند با رسانه ای شدن شناسایی ۲ بیمار مشکوک به کرونا که سفری به قم داشتند به صورت رسمی وارد حلقه مناطق آلوده به ویروس کووید ۱۹ شد.

بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل ، این ویروس تاکنون حدود ۲ هزار نفر را به صورت قطعی مبتلا کرد و دهها تلفات بر جای گذاشت.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر