امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۵ شناسه خبر : ۵۰۶۷

قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا آغاز به کار کرد قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا صبح امروز یکشنبه ۱۱ بهمن در اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش آغاز به کار کرد.

وارش نیوز ، قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی‌ زمینی ارتش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نزاجا و امیر سرتیپ دوم پزشک موذنی آغاز به کار کرد.

در جریان آغاز به کار این قرارگاه، امیر حیدری از  تجهیزات و دستاوردهای بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش که در میدان صبحگاه گرد آمده بودند، بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا قرار گرفت.
به گفته امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش این قرارگاه همزمان در تهران و سراسر کشور در یگان‌های تابعه نزاجا فعالیت خواهد کرد.

 تمامی یگان‌های تابعه اعم از بیمارستان‌های منطقه ای و صحرایی، مراکز درمانی بهداشتی و گردان های رزمی، پزشکان، پزشک یاران، پرستاران و بهیاران خود را در اختیار ستاد بحران و دانشگاه علوم پزشکی استان‌ها قرار خواهند داد.

همچنین تجهیزات رفع آلودگی نیروی زمینی در مراکز پر ازدحام شهرها اعم از مراکز فرهنگی، عمومی و مذهبی نسبت به پاکسازی و رفع آلودگی اقدام خواهند کرد.

  بر اساس‌آخرین‌آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی، ‌تعداد مبتلایان قطعی به کرونا ویروس کرونا در کشور تاکنون ۵۹۳ نفر هستند که ۱۲۳ نفر ترخیص شده و بهبود یافته و ۴۳ نفر فوت کرده‌اند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر