امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۸/۱۲/۱ - ۱۶:۰۸ شناسه خبر : ۴۹۱۴

انهدام ۲باند سرقت خودرو در قائم شهر فرمانده انتظامی شهرستان "قائم شهر" از دستگیری اعضای ۲ باند سارقان خودرو و اموال داخل خود با ۲۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش وارش نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ " محمد ولی مرادی " در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع 3 فقره سرقت خودروی پراید در محدوده شهرستان قائم شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، با بررسی های اطلاعاتی به فردی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بود به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند .

سرهنگ مرادی، تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به سرقت 2 خودروی پراید با همدستی 2 سارق حرفه ای و 2 مالخر اموال مسروقه اعتراف کرد .

وی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، همدستان متهم نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به به 11 فقره سرقت خودروی پراید و 4 فقره سرقت اموال داخل خودرو در این شهرستان و شهرستان های همجوار اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی قائم شهر از شناسایی و انهدام یک باند دیگر سرقت خودرو در این شهرستان نیز خبر داد و اظهار داشت: در این راستا ماموران پس از هماهنگی های قضائی موفق به شناسایی و دستگیری 2 سارق و یک مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند .

مرادی، اضافه کرد: این متهمان نیز در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 3 فقره سرقت خودرو و 5 فقره سرقت اموال داخل خودرو در شهرستان قائم شهر و شهرستان های همجوار اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب، از پارک خودرو در مکان های تاریک و کوچه های خلوت خودداری کنند.

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر