امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۵:۵۷ شناسه خبر : ۴۷۴۷
نماینده ولی فقیه در مازندران:
انتخابات نمونه‌ای از جمع ارزش‌ها و مقتضیات امروزی است نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: انتخابات نمونه‌ای از جمع ارزش‌ها و مقتضیات امروزی است و با توجه به اینکه تبلیغات انتخابات شروع شده از طرفداران نامزدها تقاضا دارم اخلاق را رعایت کرده و بر مبنای واقعیت حرکت کنند.

محمد باقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه امروز که در مصلی ساری برگزار شد با تبریک روز زن، مادر و سالروز ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: امام بارها در خصوص نقش زن و مادر در تمامی لحظه و خصوصا در انقلاب جمهوری اسلامی تاکید داشت.

وی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلیل کرد و افزود: جمهوری اسلامی متحجر و در مقابل پدیده‌های نو به نو بی‌تفاوت نیست اما به اصول خود پایبند و و با مرز بندی با دشمنان خود بسیار حساس است.
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه ما نباید فقط نگاهمان به امروز باشد و باید اصول خودمان را در نظر بگیریم، خاطرنشان کرد: همین انتخابات و جمهوری اسلامی امروز دنیا زبان دموکراسی و مردم سالاری را می‌فهمد، پس ما باید این دموکراسی و مردم سالاری را بر پایه دین و اسلام در نظر بگیریم و از صفر تا صد از شورا تا رهبری معظم حالا با واسطه یا بی واسطه توسط مردم صورت بگیرد.

محمدی لائینی ادامه داد: باید در مسیر انتخاب حسن انتخاب داشته و لایق‌ها را شناسایی کنیم، حال که شورای نگهبان تایید کرد باید دنبال شایسته‌ترین باشیم. 

وی گفت: امیدواریم همه مواظبت کنیم که فتنه‌ای جدید توسط دشمن ایجاد نشود و انشالله با هوشیاری این حرکات از بین ببریم.

نماینده ولی فقیه مازندران با بیان اینکه نباید شورای نگهبان را زیر سوال ببریم، افزود: انتخابات نماد ملی ما است و تمام مسئولین از همین انتخابات بالا آمده و انتخاب شده‌اند.  

محمدی لائینی بیان کرد: البته ضعف‌هایی در انتخابات وجود دارد اما حداقلی است، انتخابات امنیت و عزت ملی را بالا می‌برد، به‌طوریکه مقام معظم رهبری فرمودند هر کسی به دنبال امنیت و عزت ایران اسلامی است در انتخابات حضور پیدا کند.

وی اظهار کرد: امنیت به نیروهای مسلح و تجهیزات آن نیز بستگی دارد، همان طوری که وزارت بهداشت می‌گوید که ویروس بهداشت را در پشت مرزها نگه داشتیم که قابل تقدیر است همین کار را سردار سلمیانی و همرزمانشان ویروس داعشی‌ها را در آن سمت مرز کنترل کردند و نگذاشتند وارد ایران اسلامی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند باید قوی شویم تا جنگ نشده و تهدیدات دشمن تمام شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر